העסקת אנשים
עם מוגבלויות

בואו ליהנות מעובד מצוין
וגם לקדם שילוב חברתי

רוצים ליהנות מעובד מצוין וגם לקדם שילוב חברתי?

קבוצת שכולו טוב פועלת במטרה לקדם את השתלבותם של א.נשים עם חסמים תעסוקתיים בשוק העבודה.

הקבוצה מפעילה קשת רחבה של מיזמי הכשרה, אשר משמשים כמסגרות בהן מקבלי השירות- א.נשים עם מוגבלויות המקבלים שירות מקבוצת שכולו טוב, מתרגלים ומחזקים מיומנויות תעסוקתיות לקראת היציאה לשוק העבודה.

בשנים האחרונות סייענו לאלפי אנשים עם מוגבלויות להשתלב בשוק הטבעי.

מה תוכלו להרוויח מהעסקת עובדים דרכנו:

ערוץ חינמי
לגיוס עובדים

עובדים עם יכולות, מחויבות ומוטיבציה גבוהה

ליווי איכותי ולא מוגבל בזמן

סיוע בקבלת תמיכה מהמדינה

עובדים שעברו הכשרה מקצועית במיזמים שלנו

הזדמנות לתרום לשוויון ולשילוב בחברה הישראלית

מעוניינים לשמוע עוד?

בין המעסיקים שעובדים איתנו

מעסיקים מספרים

חן פישר

משרד עורכי דין

דני וסילבסקי

קפה שני

מעיין אטאשגה

קבוצת קסטרו-הודיס

עודד רחמים

מוזיאון ישראל

עובדים שהשתלבו בהצלחה

כשפנינו לשלי עם ההצעה להתראיין על התהליך שעברה היא שמחה, אך ביקשה לקבל את כל השאלות שמעניינות אותנו ואז להכין בעצמה את הכתבה. מוזמנים לקרוא ולקבל השראה מסיפור ההצלחה של שלי, ומהאומץ והנחישות שגילתה לאורך כל הדרך (:

סיפורי ההצלחה של מקבלי השירות של קבוצת "שכולו טוב", תמיד מרגשים ומעוררים השראה. תפסנו לשיחה את בשמת, שענתה לנו על כל השאלות

מעוניינים
לשמוע עוד?

השאירו פרטים או צרו איתנו קשר

טל נויברגר

מיכל קינסט

עפרי לויטין גילדן

קידום שוויון בתעסוקה

קידום שוויון הזדמנויות תעסוקה לאנשים עם מוגבלות הוא לא רק ערך חברתי חשוב אלא גם החלטה אסטרטגית המיטיבה הן עם המעסיקים והן עם הקהילה הרחבה. קבוצת שכולו טוב- הפועלת לקידום השתלבות של אנשים עם חסמים תעסוקתיים וחברתיים בעולם העבודה ובחברה, מציעה שירות השמה ייחודי עבור עסקים שנותנים מקום לגיוון והכלה.

מעסיקים הבוחרים בגיוון בעסק ובארגון, מרוויחים יותר: גם עובדים מצוינים ומסורים, גם ליווי מקצועי בזמן ולאחר ההשמה, גם תמיכות שונות מהמדינה גם שותפים לקידום הזדמנות תעסוקתית שווה

מה מעסיקים מרוויחים מהעסקת אנשים עם מוגבלויות?

  • עובדים עם מיומנויות וכישרון- עם ביצוע ההתאמות הנקודתיות הנדרשות המעסיקים יוכלו לקבל עובדים מסורים, עם מוטיבציה גבוהה להצליח ומגוון רחב של יכולות וכישורים
  • קהל יעד – אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם מייצגים פלח שוק משמעותי, היוצר פוטנציאל להגדלת נאמנות המותג ונתח שוק. הפגנת מחויבות לגיוון ושוויון הזדמנויות תעסוקה משפרת את תדמית המותג של החברה, מה שמוביל להגברת נאמנות הלקוחות ותפיסה חיובית של הציבור.

  • הגברת גאווה ארגונית של יתר העובדים במקום העבודה- מקומות עבודה שמקדמים צעדים אקטיביים לגיוון תעסוקתי מגבירים בכך את תחושת הגאווה והשייכות הארגונית של כלל העובדים- דבר שמוביל לעבודת צוות משופרת, פרודוקטיביות מוגברת, שיעורי תחלופה מופחתים ותחושה שמקום העבודה מקדם ערכים חשובים.

  • ערוץ גיוס חינמי- גיוס אנשים עם מוגבלויות פותח דלתות למאגר כישרונות עצום, מה שמאפשר לארגונים לזהות מועמדים מוסמכים עם מיומנויות ייחודיות, וליצור יתרון תחרותי בשוק.
  • תמיכות מקצועיות וכספיות- מעסיקים שמשלבים עובדים עם מוגבלות יכולים לקבל תמיכות כספיות מהמדינה כגון החזרים על ביצוע התאמות, וכן תמיכה מקצועית בתהליכי ההשתלבות.

 

קבוצת שכולו טוב והעסקת אנשים עם מוגבלויות

שכולו טוב מלווה מעסיקים לאורך כל הדרך מהתאמת המשרות, חיפוש עובדים רלוונטיים, הכנה מוקדמת לעבודה וגם לאחר השילוב במקום העבודה.

בזכות ההכשרה המוקדמת של מקבלי השירות, מודל ייחודי שפיתחה הקבוצה וניסיון של שנים, הצלחנו לשלב אלפי אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה החופשי.

אז איך יוצאים לדרך?

  1. ממפים ביחד אתנו תפקידים רלוונטיים, דרישות של המשרות והתאמות נדרשות.
  2. הצוות שלנו יאתר ויפנה אליכם לראיון מועמדים מתאימים, בהתאם להיכרות המוקדמת ממרכזי ההכשרה שלנו.
  3. אתם תראיינו את המועמדים (לרוב אנחנו ממליצים על נוכחות רכז/ת התעסוקה המלווה מטעמנו) ותחליטו את מי לקבל כמו בכל ראיון עבודה רגיל.
  4. העובדים יקבלו מאתנו ליווי מלא של רכז/ת התעסוקה בתהליכי ההכשר והחפיפה על מנת לסייע בלמידת התפקיד ובהסתגלות לסביבת העבודה.
  5. אנחנו נמשיך לתת ליווי מקצועי ארוך טווח לעובדים ולכם המעסיקים, כדי לסייע בשיפור מתמיד של היכולות בעבודה ולתת מענה לכל בעיה שעולה.

 

העסקת אנשים עם מוגבלות היא לא רק פעולה אחראית חברתית אלא גם החלטה עסקית חכמה. ארגונים יכולים לממש את הפוטנציאל הבלתי מנוצל של כוח עבודה מוכשר ומגוון, המוביל לחדשנות מוגברת, שיפור תדמית המותג ומורל במקום העבודה. קבוצת שכולו טוב מסייעת לעסקים במסעם ליצירת סביבות עבודה מכילות, תוך חיבורם עם אנשים מוכשרים שיכולים לתרום להצלחתם.

יחד נוכל לבנות חברה שוויונית ומועצמת!

 

עופר כהן, מנכ"ל קבוצת שכולו טוב: "קבוצת שכולו טוב חרטה על דגלה ליצור חברה וסביבה תעסוקתית, המובילה ערכים של גיוון והכללה. פיתחנו בקבוצה מודל שיקומי שנועד ליצור הזדמנויות העסקה לאנשים עם חסמים תעסוקתיים וחברתיים. באמצעות המיזמים בקבוצה, אנו מאפשרים למקבלי השירות את כל הכלים והמיומנויות הנדרשות להשתלב בארגונים שונים ובהתאמה מרבית ליכולות שרכשו ולצרכי הארגונים. אני שמח שמשנה לשנה יותר ויותר מעסיקים מתעניינים ומבינים את החשיבות בגיוון תעסוקתי ושילוב בקהילה. אני קורא למעסיקים נוספים להעז ולהתחיל, אנחנו נלווה אתכם בכל הנדרש."

טל נויברגר, מנהל תעסוקה נתמכת ארצי בקבוצת שכולו טוב: "בשנים האחרונות יצרנו שיתופי פעולה מדהימים עם מאות מעסיקים חדשים ששילבו אצלם בהצלחה למעלה מ1500 עובדים עם מוגבלות  בעולם העבודה עם שיעורי התמדה גבוהים, 97% מהם בשכר מינימום רגיל ומעלה. אנחנו מזמינים מעסיקים נוספים להיות שותפים בקידום גיוון תעסוקתי והזדמנות שווה"

 

שכולו טוב פועלת במטרה לקדם את השתלבותם של אנשים עם חסמים תעסוקתיים בשוק העבודה ומפעילה קשת רחבה של מיזמי הכשרה, אשר משמשים כמסגרות בהן מקבלי השירות מתרגלים ומחזקים מיומנויות תעסוקתיות לקראת היציאה לשוק העבודה. בשנים האחרונות שכולו טוב סייעה לאלפי אנשים עם מוגבלויות להשתלב בשוק הטבעי.

שכולו טוב פועלת בשיתוף פעולה עם עשרות מעסיקים שונים אשר מעסיקים עובדים עם מוגבלויות שסיימו את הכשרתם באחת ממסגרות ההכשרה בקבוצה- סיפור חוזר,  קפה טוב, TNX מתנות חברתיות, דנדשה, ועוד, ומוכנים לצאת לשוק העבודה החופשי.

 

הפרטים שלכם נשלחו בהצלחה!