ראיון עם נועה שיק –מנהלת תחום TNX

נועה שיק, בת 40, ממושב כוכב מיכאל, נשואה ואם ל-4 חמודים, מנהלת תחום TNX. הצלחנו לתפוס אותה לשיחה קצרה כדי להכיר אותה קצת יותר:

נועה, כיף להכיר אותך. מה שלומך?
“בסדר גמור, תודה! נעים מאוד”.

אז נועה, ספרי לנו איך הגעת לקבוצת שכולו טוב?

אז הדרך לשכולו טוב הייתה מעניינת, ואשמח לשתף אתכם. הייתי בעבר שותפה בחברה שעסקה בהקמה וניהול של עסקים חברתיים, שבמסגרתה עבדתי עם עסקים, עמותות ויזמים בהקמה של מיזמים עם רווח כלכלי וחברתי כאחד. במסגרת עבודתי עבדתי עם שכולו טוב על בניית קונספט לאחד התחומים וכך נחשפתי לפעילות החברה. אני מאמינה גדולה בחיבור בין העסקי לחברתי ושימוש בכלים עסקיים לפתרונות חברתיים וזאת בדיוק מהות פעילות הקבוצה.”

מדהים, אז ספרי לנו על TNX, מאיפה הגיע הרעיון? איך זה עובד?

“טוב אז TNX היא רשת של דוכני מכירת מתנות קטנות בקניונים בפריסה ארצית, יש לנו 45 דוכני מכירה בכל הארץ. אנחנו מכשירים את מקבלי השירות במיומנויות מכירה, עמידה מול קהל, מיומנויות קופה וכספים, עבודת צוות ועוד הרבה דברים אחרים. מקבלי השירות בעצם מגיעים למשמרות מכירה ופוגשים קהל לקוחות מאוד גדול ומגוון שמגיע לקניונים. התחום הינו מהראשונים בקבוצה, הוקם ב2005 ועד היום מהווה מרכז הכשרה למאות מקבלי שירות ובנוסף מלווה מקבלי שירות אשר משולבים בשוק העבודה הטבעי.”

ומה את חושבת שמיוחד ב-TNX, לעומת תחומים אחרים?

“אני חושבת שהדבר המרכזי הוא שבסוף אנחנו אלה שנמצאים בלב האוכלוסייה, ברחבי הקניונים, החשיפה היומיומית של מקבלי השירות לקהלים מגוונים מאפשרת להם הכנה אינטנסיבית לשוק העבודה הטבעי ומכין אותם בצורה שמאוד קרובה למה שקורה בפועל. וגם, כמובן שהמוצרים שלנו מיוחדים בפני עצמם, אלה מוצרים שמיוצרים במפעלי הקבוצה, האריזות עוצבו בהשראת הציורים של מקבלי השירות ויש פה מעגל שלם של ייצור- אריזה ומכירה שמערב בצורה מקסימלית את מקבלי השירות ומאפשר להם חיבור אמיתי לתחום ולקבוצה.

נשמע מעניין ממש! אנחנו חייבים לשאול – מה את הכי אוהבת בעבודה?

“אני הכי אוהבת את תחושת המשמעות, גם בליווי של צוות בעבודתו על כל מגוון הקשיים היומיומיים וגם בתמונה הרחבה של ליווי מקבלי שירות בהכשרה שלהם ובדרך ובתהליך שלהם לשילוב בשוק העבודה. יש לנו את היכולת לבנות ולחשוב ביחד עם הצוותים על הדרך שלנו קדימה, על החידושים שאנחנו רוצים להביא לעולם השיקום וההשמה ומאוד אוהבת שזה נעשה בשילוב עם כלים עסקיים אמיתיים ובבחינה מתמידה של איכות העבודה שלנו”.

ומה מנחה אותך בחיים?

לייצר מציאות חיובית, בונה ומשמחת בכל מה שאני עושה בחיי.

מה הדבר הגדול הבא בתחום?

“אנחנו רוצים להתרחב לעולם מכירות ושירות רחב יותר ולהרים עוד חנויות של מתנות ולהתרחב לקהל לקוחות רחב יותר, לתת מענה למקבלי שירות נוספים ולבנות מסלול הכשרה מקצועי וטוב עוד יותר וכמובן לשלב מכירות באונליין – שזה לגמרי העתיד, גם מוקדי שירות לקוחות שיתנו מענה שירותי ללקוחות הקבוצה ויכשירו מקבלי שירות למקצועות חשובים ונדרשים נוספים בשוק העבודה. התחלנו בהפעלת אפליקציה אשר מאפשרת לעובדים בתוך ארגונים עסקיים לשלוח מתנות לעמיתים בעבודה וכל התפעול והאופרציה של האפליקציה מקבלת ההזמנה ועד המשלוח לעובדים מבוצע על ידי מקבלי שירות של התחום”.

מגניב ברמות ? תודה רבה נועה! שמחנו להכיר ולשמוע ממך

“תודה לכם!”

[poll]
דילוג לתוכן