תחומי הקבוצה »

הכירו את טל פקל, מנהל תחום "קפה טוב"

אין מצב שלא שמעתם על "קפה טוב", ואם לא שמעתם – זה בדיוק הזמן להכיר. קבלו את הראיון עם טל פקל, מנהל התחום, שהולך לחדש לכם על כמה דברים שלא ידעתם.

הוא עבד למעלה מ-20 שנה בעולמות המזון והמשקאות, והיום הוא מנהל תחום "קפה טוב", ומנהל יותר מ-8 סניפים ברחבי הארץ. תפסנו את טל פקל לשיחה מעניינת, ויצאנו מופתעים ורעבים ?

טל, ספר לנו בבקשה קצת עליך:

"אז היי, אני טל פקל. כבר יותר מ- 20 שנה עבדתי כמנהל בעולמות המזון ומשקאות, בין היתר הקמתי רשתות בחו"ל, שימשתי יועץ לרשתות ובתי קפה פרטיים וכן הובלתי וניהלתי בתפקידי מפתח בחברות שונות בתחום המזון ומשקאות. בתפקידיי האחרונים, לפני שכולו טוב, כיהנתי כמנהל פיתוח תחום הקפה ברשת חנויות ילו וכסמנכ"ל תפעול של רשת ברגר קינג, ולבסוף הגעתי לנהל את התחום "קפה טוב".

וואו עברת דרך… ומה זה "קפה טוב"?

"קפה טוב הינה רשת בתי קפה חברתיים מבית "שכולו טוב" אשר מהווים מרכז הכשרה למתמודדים עם חסמים תעסוקתיים ומטרתה, הקניית מיומנויות תעסוקתיות, תקשורת בין אישית והתנסות מעשית בתפעול מטבח, שירות לקוחות ומגוון תפקידים נוספים מעולם המסעדנות במטרה לייצר גשר תעסוקתי לעבודה בשוק החופשי".

ומה מייחד את "קפה טוב"?
"מה מייחד את קפה טוב שהוא בדיוק כמו כל בית קפה רק הצוות שמפעיל אותו ועובד בו הוא מלא שליחות. העבודה וההכשרה בעולמות המזון ומשקאות מאוד נגיש ומדמה אחד לאחד את המקביל בשוק העבודה הטבעית, כלומר – כל אחד יכול להתחבר לעולם המרתק של בתי הקפה והמסעדות וכל מה שבניהם במונחי אינטראקציה עם לקוחות ועבודה עם מזון. רואים את התוצאות שכן אחוז היציאה לשוק הטבעי למקבלי השירות מרשת קפה טוב עומדת על כ- 36%!!"

נשמע מהמם! וכמה זמן התחום קיים?
"קיימים מ-2007"

מה המטרה העיקרית שלכם?
ליווי והכשרה בדרך למציאת עבודה בשוק הטבעי דבר אשר מלווה ברבדים רבים אחרים ובראשם ניהול אורח חיים עצמאי.

קצת על המסחריות של התחום – מה "הדבר הגדול הבא" של התחום?
מגשי האירוח שלנו לאירועים ולחברות – מוצר פרימיום במחיר חברתי.

וואו, נשמע מסקרן. איך אתה חושב שהמיזם הזה משפיע על מקבלי השירות?
מקבלי השירות רואים בקפה טוב בית, זה מתבטא גם לאחר שהם מוציאים עבודה בשוק הטבעי.

תאר לנו את אפשרויות התעסוקה הקיימות בתחום עבור מקבלי השירות?
בתי הקפה שלנו מכילים מגוון רחב של הכשרות ממלצרות דרך תפקידי בריסטה ומטבח הכולל הכנת מנות מהתפריט מהקצה לקצה וכן אפיה ושירות לקוחות שזה הערך המוסף הגבוה ביותר.



איזה כייף. שאלה אחרונה – מה המוטו שלך?

"תמיד תעשה את הכי טוב שלך…. זה תמיד יחזור אלייך בחזרה".

טל, תודה רבה!
"תודה לכם ?"

[poll]