תחומי הקבוצה »

יום בחיי אלון – מקבל שירות בGoodJob

תמיד כיף לעצור הכל ולשוחח עם מקבלי השירות שלנו! תפסנו לשיחה את אלון, מקבל הכשרה תעסוקתית ב GoodJob, שנתן לנו הצצה קטנה ליום בחייו. מוזמנים לקרוא ?

היי אלון, מה שלומך? נשמח אם תציג את עצמך במשפט קצר
"היי, אני מעולה, תודה רבה! אז שמי אלון אני בן 26, כרגע מתגורר בקריות (קרית אתא) ואני רווק"

מעולה! כמה זמן את חלק מקבוצת שכולו טוב?

"לפני שנה, פרסמתי פוסט בפייסבוק לחיפוש עבודה בקבוצה 'סיכוי שווה – שילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה' התקשרה אליי עדנה, מנהלת אזור הצפון בGOODJOB- והסבירה לי על הליווי בשכולו טוב , קבענו פגישת היכרות ראשונית והשאר היסטוריה ?"

וואו. למה בחרת ב- GooDJob לעבור את התהליך השיקום שלך?

"בחרתי לעבור את השיקום כאן מסיבה מאוד פשוטה- אני מחפש להיות עצמאי בחיים ולהסתדר לבד ללא עזרה מההורים. בנוסף, הסתיימה לי תקופת הלימודים במכללת גל וחיפשתי עבודה". 

כל הכבוד! אכפת לך לספר לנו איך נראה יום טיפוסי עבורך?

"אני עובד בחברת חשמל, זהו מקום יוצא דופן מהמקומות שהייתי בהם בעבר. אני כל יום קם ב6 בבוקר שוטף פנים, מתארגן לעבודה וכבר ב 6 וחצי יוצא מהבית. יום העבודה שלי הוא בין השעות 7-16:00 "

מה הסיבה שבחרת דווקא בשירות של GOODJOB?

"אני אגיד לך את האמת לא בחרתי בזה, זה הגיע אליי בהפתעה- וטוב שכך 🙂

כייף לשמוע! ומה בפועל אתה עושה? מה התפקיד שלך?

"אני מרכיב ארונות חשמל ואף עושה חיווט עד הפרט האחרון. אני עובד על 5 ארונות בו זמנית! המזל שלא יושבים על הראש ומלחיצים אותי, זה עוזר לי לעבוד טוב ולהספיק את הכל,  ?"

איזה מיומנויות רכשת מאז שהגעת לקבוצת שכולו טוב?

"אני מאמין שרכשתי הרבה מיומנויות, אחת הבולטת היא שלמדתי לעמוד על שלי".

מה הייחודיות שאתה מביא איתך לתפקיד שלך ובמה אתה הכי גאה שהצלחת?

"אני הכי גאה בזה שלמרות כל הקשיים – אני לא מוותר לעצמי בעבודה! מרגיש שמאז שנכנסתי לקבוצת שכולו טוב, התקדמתי ואני יודע לבטוח יותר באנשים. אני מצליח לפתור בעיות ולהתמודד עם תקלות לבד.

הייחודיות שלי היא שאני מביא אור ואווירה חיובית כשאני נכנס בכל בוקר למחלקה והעמיתים משיבים לי בוקר טוב עם חיוך? אני חושב שהדבר שמאוד רציתי והשגתי זה שאני מתנהל באופן עצמאי בעבודה ושאין לי צורך באדם שיסביר לי מהתחלה ועד הסוף את העבודה".

איזה כייף! ומנגד מה האתגרים שלך בתפקיד?

"בכל יום אני מרגיש שאני צריך לדבר יותר עם מי שנמצא במחלקה איתי ולראות איך אפשר להכיר אותו מעבר לעבודה. בנוסף, האתגר עבורי הוא להתקדם בעבודה ולהוכיח את עצמי בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות ושלעולם לא יפילו אותי".

איזה משפט חזק! לסיכום, ספר לנו 5 דברים שלא יודעים עליך ואתה רוצה שידעו

1. "אני מאוד אוהב לבשל- אני מאתגר את עצמי כל פעם מחדש לבשל דברים שלא ידעתי להכין. ההנאה האמיתית היא לראות אנשים אוהבים לאכול את האוכל שלי  🙂

2. אני רק גילתי את זה לאחרונה אני רבע אנגלי!!

3. אני אוהב לצפות באנימה

4. אני אוהב לצאת עם חברים למסעדות ובתי קפה.

5. אחרי שעות העבודה אני מאוד אוהב להיות על המחשב ולצפות ביוטיוב, אני אוהב להשתתף בסדנאות של התחום ומידי פעם הולך לרעים .

תודה רבה לך אלון, שמחנו לראיין אותך!

[poll]