תחומי הקבוצה »

יום בחיי מיכל – מקבלת שירות ב TNX

תמיד כיף לעצור הכל ולשוחח עם מקבלי השירות שלנו! תפסנו לשיחה את מיכל, שנמצאת במרכז ההכשרה התעסוקתי של דוכני המכירה TNX, והיא נתנה לנו הצצה קטנה ליום בחייה

היי מיכל! מה שלומך?
"בסדר, גמור תודה רבה!"

נשמח אם תציגי את עצמך במשפט קצר ?
"אז אני מיכל, תכף בת 40, נשואה. גרה עם בעלי בדירה נחמדה ברמת גן".

מהמם! כמה זמן את חלק מקבוצת שכולו טוב?
"אני חושבת שכבר 7 שנים. מ-2013. וואו איזו דרך עברתי! בהתחלה עבדתי בדוכנים, ובשנתיים האחרונות התחלנו עם מותג TNX"

וואו. למה בחרת ב-TNX לעבור את התהליך השיקום שלך?
"לפני השיקום עבדתי בקפה עלמא, ואחרי שנה וחצי סיימתי. מתאם  הטיפול שלי המליץ לי על TNX.  חששת בהתחלה, אבל מאז הולך לי טוב במכירות והקשר האישי עם הלקוחות והעובדים האחרים השתפר. מכירות הולך לי טוב."

ספרי מעט על התפקיד שלך, ושגרת היום שלך?

"קודם כל אני מוכרנית, מציגה ומזמינה אנשים לדוכן, כשצריך אני גם מחדשת מלאי בדוכן. אני מגיעה עם הדוכן למכור בירידים (כשיש). ממש לאחרונה התחלתי לחשוב על לקחת חלק ולהיות משפרת שירות, אני רוצה לפנות בעצמי ולקבל פרטים."

יש סיבה שבחרת דווקא בתחום הזה?

"לא היה לי ניסיון ועבר במכירות, נכנסתי לזה והלך לי טוב. לקח לי זמן להבין שבעצם אני גם טובה בזה, בדוכן שהיה פעם (רק שולחן עם מפה) הצלחתי על ההתחלה במכירות ומהר מאוד העבירו אותי לסניף אחר."

נשמע מעניין ? אילו מיומנויות רכשת מאז שהגעת לקבוצת שכולו טוב, האם יש תחומים בהם את מרגישה שהתקדמת?

"רכשתי מיומנויות של מכירה ויצירת קשר עם לקוחות. אני מרגישה שגם רכשתי מיומנויות של אחריות, אני אחראית גם למכירות שלי, לדוכן, לאנשים שעובדים איתי וגם לצוות שחשוב לי לשמור איתו על קשר. רכשתי גם מיומנויות של תפעול קופה, מיון וסידור הדוכן, זיהוי חוסרים במלאי ולהודיע עליהם. בנוסף אני עובדת על מיומנויות של שיתוף פעולה עם העובדים הנוספים, שזה משהו שהוא לא פשוט לי וזו גם אחת המטרות שהצבתי לעצמי בשיחת השיקום האחרונה. בנוסף רכשתי מיומנויות של עבודה בירידים שזה סגנון אחר של מכירה. "

האם למדת על עצמך דברים חדשים בזכות התפקיד?

"כן, שיש לי חוזקות וחולשות, במה אני טובה ובמה פחות, למדתי כשאני דורשת מעצמי יותר זה מצליח לי ושאני כן מצליחה להתמיד, שזה משהו שתמיד היה הצד החלש שלי. בנוסף לפני כמה זמן שיניתי טיפול תרופתי והשינוי עזר לי לתפקד בעבודה, למדתי שיש לי קשר טוב עם אנשים שאני סומכת על עצמי."

מה הדבר שאת הכי אוהבת בתפקיד?
"הכי אוהבת את הירידים שיש כמה פעמים בשנה. וגם, שכשאני פונה לאנשים הם עונים לי בכבוד ואמפתיה, אז אני מרגישה שאני יודעת לפנות ללקוחות, אני מאוד מתרכזת, מתכוננת ומשתדלת ואז נוצר קשר. המכירות הגבוהות שלי זה משהו שאני מאוד גאה בו."

תארי אתגר משמעותי בתפקיד ומה מסייע לך לעמוד בו?

"יש אנשים שיותר קל לי לעבוד איתם, ויש אנשים שקצת קשה לי לעבוד איתם, הצלחתי לעבוד על זה ועכשיו זה יותר טוב, אבל זה מאתגר אותי כי בשוק החופשי אני אהיה חייבת לעבוד עם צוות. אם קשה לי עם אדם במשמרת אני מנסה להתרכז בעבודה עצמה, ואם צריך לדבר אז אפילו לפעמים לתפוס שיחה נחמדה. הייתי משתפת את הצוות, ואני מרגישה שמצליחים לתת לי מענה. למשל לדבר על זה ועל מה קשה לי, ולפעמים גם מנסים להתחשב במשמרות, אבל כן פועלים כדי לעזור לי עם המטרה הזו שהיא חלק מתוכנית השיקום שלי. מאז שאני בקבוצה עוד לא השתלבתי בשוק החופשי אבל אני מעוניינת מאוד ובדרך לשם.  אני מעדיפה את תחום המכירות אבל אם יציעו לי משהו שפתאום ידבר אליי אני אלך על זה, שומרת על ראש פתוח."

איזה כיף! מיכל, לסיכום, ספרי לנו 5 דברים שלא יודעים עליך ואתה רוצה שידעו:  

  1. אוהבת לשתות קפה, יש לי מכונה בבית וזה מרגיע ועושה לי טוב, לפעמים זה ממש מציל אותי
  2. יש לחמותי כלבה והיא גרה בשכנות אלינו כך שאני מטיילת איתה כל יום
  3. אני אוהבת ללכת לקניונים ולהתפנק בסופר פארם
  4. יש לי אח תאום
  5. אני ובן זוגי אוהבים לצאת לפאבים בימי שישי
[poll]