תחומי הקבוצה »

הכירו את מורן קמפלר-רבד, מנהלת תחום GOODJOB

אז מה זה תחום Good Job ומה הוא עושה? תפסנו לשיחה את מורן קמפלר-רבד, מנהלת התחום והיא סיפרה לנו הכל ????

היי מורן, מה שלומך? נשמח שתציגי את עצמך-

קוראים לי מורן קמפלר-רבד, בת זוג של אדם ואמא ל2 זאטוטים קטנים, מנהלת את GoodJob. הגעתי לקבוצה במאי 21, עבדתי לפני כן בארגון דומה שעוסק בשיקום תעסוקתי, ושמעתי כל הזמן על הדברים הנפלאים שקבוצת שכולו טוב עושים בפריסה ארצית. כאשר ראיתי את המודעת דרושים מיד קפצתי על המציאה והצעתי את עצמי. והשאר- היסטוריה… ????

אז ספרי לנו באמת מה זה התחום ובמה הוא עוסק?

התחום נקרא GoodJob וכשמו כך הוא J  התחום עוסק בליווי אנשים עם חסמים תעסוקתיים (קוגניטיביים, חושיים, פיזיים ותקשורתיים) המופנים ממשרד העבודה והרווחה, בכל התהליך של השתלבות במקום עבודה ובפיתוח וקידום הקריירה. עד הקמת התחום הקבוצה לא נתנה שירותים לאנשים המופנים ממשרד העבודה והרווחה, הרעיון לתחום הגיע מתוך ההבנה שאותם תהליכים מהממים שנעשים עם אנשים שמגיעים במסגרת סל השיקום, יכולים להיעשות גם עם אנשים המגיעים ממשרד העבודה והרווחה.

במהלך השנים GoodJob גדל והתפתח המון, אנחנו חולשים על כל אזור הצפון עם מקבלי שירות שלנו כמעט בכל אזור גיאוגרפי צפוני. בנוסף פתחנו פרוייקטים סופר מיוחדים בחברות הייטק, ואפילו פיילוט של ליווי תעסוקתי בשיתוף עם ביטוח לאומי בירושלים.

מה מייחד את התחום?

קודם כל, הצוות. צוות סופר מגובש ואיכותי שנמצא בקשר יומיומי, אם זה בצחוקים ואם זה בהתייעצויות, דילמות שעולות או סתם מחשבות על הא ודא. החיבור בינינו מייחד ונותן לתחום את הDNA הכל כך מיוחד שלו, אין עוד כאלה ????

בנוסף, מדובר על התחום הכי הכי מגוון שיש שאפשר להיות בו יצירתיים עם כל רעיון או פרויקט שעולה לנו בראש. אנחנו שמנו לנו למטרה שאנחנו נמצא את הדרך בכל אתגר, דילמה או מחשבה שעולה.

תשובה מפורטת ומדהימה ???? מה את הכי אוהבת בעבודה?
זה כבוד גדול לתמוך, לסייע וללוות אנשים בתחום כל כך משמעותי בחיים שלהם, לראות איך ברגע הצלחנו לעזור להם לשנות את הסטאטוס התעסוקתי. יש משמעות לקום בבוקר, והוכחה לעצמם שהם חלק אינטגרלי מהחברה.

ממתי התחום קיים ומה המטרה העיקרית שלו?  
אז התחום קיים מ-2018. אבל מרגיש כאילו אנחנו כאן מאז ומעולם, גם כי גדלנו מאוד בתוך זמן קצר, וגם כי הנוכחות שלנו בעולם השיקום מורגשת ומוערכת. להצליח לשלב כמה שיותר אנשים בשוק העבודה, וכמה שיותר לדייק את העבודה לעבודת החלומות שלהם. עם ההתאמות הנכונות הכל אפשרי

מה הדבר ה"גדול הבא" בתחום?
אנחנו רוצים להרחיב את השירות שלנו לכל הארץ ולא רק בצפון, על מנת שכמה שיותר אנשים יוכלו להנות מהליווי התעסוקתי האיכותי שלנו. בנוסף אנחנו עובדים על מודלים נוספים מגוונים וייחודיים של תעסוקה נתמכת, על מנת לאפשר לכל אדם לבחור את הדרך הטובה ביותר בשבילו להשתלב ולהתקדם בשוק העבודה.

מה האתגר האמיתי שהתחום חווה בעולם השיקום?
אני חושבת שאחד האתגרים הוא שהרבה אנשים לא מאמינים בעצמם וביכולות שלהם, ובטוחים שיש איזו תקרה מסויימת שרק עד אליה יכולים להגיע. אנחנו כאן כדי לעזור להם להתפתח ולהפתיע את עצמם, לראות עד כמה רחוק הם יכולים להגיע עם החלומות שלהם.

ותגידי, מה התפקידים שיכולים להתאים למקבלי השירות שמגיעים דרך GoodJob?
ממש ממש הכל מהכל, יש לנו מקבלי שירות שעובדים בחברות הייטק, בבתי קפה, מפעלים, סופרמרקטים, חברות תקשורת ועוד ועוד. כל הקטע של התחום שלנו הוא שאפשר לחלום בגדול לכל כיוון שירצו. אנחנו עם כל אחד מתחילים את החיפוש באופן אישי עבורו, לפי מה שלמד, היכולות שלו, הניסיון שלו והרצונות שלו. כמו ששוק העבודה מגוון כך גם אפשרויות התעסוקה הקיימות עבור מקבלי השירות שלנו.

3 דברים שאנחנו לא יודעים עליכם? 
1. בניגוד לשאר הקבוצה שמלווה בעיקר אנשים שזכאים לסל שיקום, אנחנו מלוים אנשים שמופנים ממשרד העבודה והרווחה כאשר החסמים המרכזיים הם קוגניטיביים, פיזיים, וחושיים.

2. אנחנו נותנים ליווי תעסוקתי ישירות בשוק העבודה, ללא יחידת הכשרה מקדימה. ישר קופצים למים.

3. אנחנו מקימים צוותי עובדים בחברות הייטק! לדוגמא, יש לנו צוות עובדים מוכשרים ומוערכים בחברת- Ebay.

ואוו! האמת- לא ידעתי. לסיום, ספרי לנו מה המוטו שלך? מה מניע אותך קדימה?

לשאוף תמיד קדימה, לא לפחד ליפול, מקסימום קמים.

מקסימה! תודה רבה היה לנו העונג להכיר אותך!

[poll]