יום שישי 26/02/2021

הכרות עם העולם המכירות

איך הופכים לאנשי מכירות מעולים? אוליביה אקנין, מנהל המכירות של TNX, עם כל הטיפים והדברים החשובים שרציתם לדעת על עולם המכירות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

המושגים קנייה ומכירה הם לא דבר חדש לנו, האם יצא לכם לחשוב מדוע וממתי זה קיים בכלל? אוליביה אקנין, מנהל המכירות של TNX, מגיע עם כל הטיפים שכדאי לכם לדעת כדי להפוך לאנשי מכירות מוצלחים.

קודם כל TNX מה זה?

רשת בוטיק המוכרת מתנות שעושות טוב 😊
הרשת מהווה מרכז הכשרה תעסוקתית, מיומנויות והתנסות ברכישות, כחלק מתהליך היציאה לשוק העבודה החופשי לאנשים עם חסמים תעסוקתיים. יש כ-28 נקודות בפריסה ארצית ואתר אינטרנט שדרכו ניתן להזמין ולקנות – tnx.co.il

מה זה מכירות?

מכירה היא פעולה עסקית/ כלכלית הכוללת 2 צדדים- מוכר וקונה

למה זה חשוב?

חוץ מזה שהמקצוע מאוד מעניין ומרתק, המקצוע מלמד על תקשורת בינאישית ונותן אפשרות להתגבר על פחד קהל וביישנות.

המקצוע מלמד אותנו בין היתר

  • לפתח ולנהל שיחה
  • להציג את עצמנו בצורה נכונה
  • לשכנע
  • להקשיב
  • לנהל מו”מ
  • לסגור עסקה
  • להתמודד עם התנגדויות

מיומנויות מכירות

הכרות אישית של הלקוח הפוטנציאלי – התחברו ללקוח, “שברו את הקרח” והבינו מה מעניין את הלקוח.

הבנת הצורך של הלקוח – בלי להבין מה הלקוח צריך, לא נוכל לתת לו פתרון.

הסביבה שלנו – מה עושים המתחרים, מה הבידול שלנו ומה היתרונות שלנו.

אינטראקציה עם הלקוח – איך הלקוח רוצה להיות בקשר איתנו? מה העדיפות שלו? מה יותר נוח לו?

הכירו את המוצר/ פתרון שלנו ואיך זה עונה לצורך של הלקוח – חייבים להכיר את המוצר שלנו על מנת שנוכל לתת פיתרון מושלם ללקוח.

שלבים בתהליך:

לקרב בין הלקוח למוכר “להיות חבר שלו”.

להבין את הצורך של הלקוח.

לכוון את הלקוח לפתרון שלנו ואיך זה עונה על הצורך שלו.

לסכם את פרטי העסקה, מחיר ותנאים.

להתמודד עם התנגדויות וסגירת עסקה.

יעדים:

להציב לעצמנו יעד אישי – יעד חייב להיות ריאלי, לא גבוה מדי ולא נמוך מדי. יעד שחייבים להתאמץ על מנת להגיע אליו.

להעלות את היעד באופן מחושב – כמו במשחק פוקר, לאט לאט. לעלות לפי היכולות שלנו, אחוזים בודדים בכל פעם.

יעד שמחייב אותנו להתקדם, לטווח קצר וארוך – יעד יומי, שבועי, חודשי ושנתי. חייבים כל הזמן למדוד אם הגענו ליעד ולהבין מה קרה במקרה שלא הגענו אליו או שעברנו אותו.

לתת מטרה ברורה וכלי מדידה קל ויעיל – התוצאה חייבת להיות ברורה מיידית.

להגביל את היעד בזמן – היעד צריך להיות מאוד מדוייק (למשל יעד יומי – מדידה מחר ב-17:00, מדידת ביניים מחר ב-12:00)

לטיפים נוספים מעולם המכירות- לחצו כאן.

מה דעתכם? כתבו לנו בתגובות!

?האם הכתבה עניינה אותך
0
2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.