אוריינות דיגיטלית בקבוצת שכולו טוב

ביום רביעי, ה- 7.4.21 השקנו את מערך המיפוי וההכשרות בתחום אוריינות דיגיטלית בקבוצת שכולו טוב. מה זה אומר ואיך זה משפיע עליכם? מוזמנים לקרוא :)

ביום רביעי, ה- 7.4.21 התקיים אירוע ZOOM בו הושק מערך המיפוי וההכשרות בתחום אוריינות דיגיטלית בקבוצת שכולו טוב.

בהתאם למהפכה הטכנולוגית המתחוללת בשנים האחרונות במגוון תחומי חיים, קבוצת שכולו טוב בחרה להקים מערך של מיפוי והכשרת מקבלי שירות בתחום האוריינות הדיגיטלית שמטרתו פיתוח מיומנויות דיגיטליות ככלי להשתלבות מלאה ואקטיבית בחיי היום יום ובעולם התעסוקה בפרט.

כלי המיפוי שפותח במחלקת המחקר בקבוצת שכולו טוב על בסיס שאלון אוריינות דיגיטלית  (The Digital Competence Framework for Citizens) של האיחוד האירופי, מאפשר למקבלי השירות של הקבוצה, באמצעות מענה על שאלון פשוט- לקבל סיווג של רמת הידע בה הוא נמצא בתחום האוריינות הדיגיטלית, ובהתאם- המלצה למערכי שיעור רלוונטיים מתוך מערך ההכשרות הייחודי שנבנה במיוחד, או לקורסים ואפשרויות קידום הקיימות בקהילה, לצורך קידום המיומנויות והידע בתחום האוריינות הדיגיטלית.

באירוע החשיפה אף התקיימה הרצאה בתחום גלישה בטוחה באינטרנט על ידי מומחה הסייבר, מר גלעד האן, בה השתתפו אנשי צוות ומקבלי שירות מכלל יחידות הקבוצה.

מה דעתכם על מערך ההכשרות החדש? כתבו לנו בתגובות! 🙂

כתבות נוספות

קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨
מזמינים אתכם ואתכן להצטרף ללוח שידורים מיוחד בקבוצת שכולו טוב בנושאים שונים ומגוונים