קבוצת שכולו טוב מעניקה מלגות לימודים והתפתחות אישית

קבוצת שכולו טוב מחלקת השנה מלגות בסך 25,000 ₪ עבור מקבלי השירות בקבוצה במטרה לקדם את תהליך השיקום של כל אחד ואחת מהם על ידי השתלבות בלימודים ו/או התפתחות אישית

בכל שנה אנו מקיימים אירוע גדול עבור מקבלי השירות שלנו בקבוצה בצמוד לראש השנה. כמו בכל אירוע אנו מבלים, רוקדים ומתחברים ובנוסף, בוחרים מצטיינים תחומיים ומעניקים מלגות.

קבוצת שכולו טוב מעניקה מלגות עבור מקבלי השירות במטרה לקדם את תהליך השיקום של כל אחד ואחת מהם על ידי השתלבות בלימודים ו/או התפתחות אישית. מקבלי המלגות נבחרים על ידי ועדת המלגות מתוך כמות מאוד גדולה של בקשות.

מאות מקבלי שירות הגישו בקשה לקבלת מלגות עבור קורסים שונים המקדמים את תהליך השיקום שלהם חברתית או תעסוקתית בנושאים מגוונים כמו: תזונה וספורט, הנהלת חשבונות, שחיה, לימודי נהיגה, פיסול, מיינדפולנס, צילום, עיתונות וניהול מדיה, לימוד ערבית ועברית, סייבר, צרכנים נותני שירות ועוד ועוד, ולאחר חשיבה מעמיקה של ועדת המלגות ובדיקה של כל  בקשה ובקשה- השנה יש לנו 17 זוכים! 🙂

הקורסים בהם מקבלי השירות זכו, מיועדים להעשרה בתחומי העניין שלהם, להוות מקום מעצים ומפתח ולספק הכשרה אישית או מקצועית ללא קשר הכרחי לסוג העבודה או העיסוק אותם מבצעים במסגרת קבלת השירות בקבוצה. חשוב לציין כי במקביל למלגות אלו, ממשיכה קבוצת שכולו טוב לפתוח קורסי הסמכות מקצועיים שמאפשרים למקבלי השירות לקבל תעודות המוכרות בעולם העבודה, להעשיר את הידע שלהם ולהרחיב את המיומנויות שבידם במטרה להשתלבות מוצלחת בעולם העבודה

טקס חלוקת המלגות הוא חלק מאוד מרגש באירוע, בו מעסיקים נבחרים מעניקים את המלגות למקבלי השירות בנוכחות משפחות, אנשי הצוות והמלווים. גם השנה אנחנו לא מוותרים על חלוקת המלגות ונקיים טקס מרגש ב- ZOOM נוכח המצב הקיים. מקבלי המלגות קיבלו מכתב זכייה אישי וכבר בימים אלו מתחילים לממש את זכייתם ונרשמים לקורסים השונים.

היינו רוצים להעניק לכל מגישי הבקשות מלגות, ונשמח להציע למי שלא זכה לבדוק עם הצוותים אפשרות להשיג מימון מכיוונים אחרים ואפילו לגשת גם בשנה הבאה!

אז ברכות לזוכים ותודה לכל מי שלקח חלק בתהליך!

כתבות נוספות

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב בסימן #זו__השנה_שלי התקיים השבוע באווניו והגיעו אליו כ- 3000 מקבלי שירות! אנחנו עדיין מתאוששים, מקווים שנהניתם!
חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.