יום עובדים חדשים

30 עובדים חדשים התחילו את המסע בליווי והכשרה לטובת השמה בשוק העבודה החופשי לאנשים עם חסמים תעסוקתיים.

בשנה האחרונה פתחנו תחומים סניפים ויחידות נוספות בקבוצה וגייסנו עשרות עובדים חדשים למשרות מגוונות בתחום השיקום והתעסוקה, ולאחר שנה בה יום העובדים התקיים בזום בעקבות הסגרים, בשבוע שעבר (20.10) קיימנו את יום העובדים השלישי הפרונטלי במשרדנו בלוד.

מידי חודשיים אנחנו מקיימים יום עובדים חדשים עבור המצטרפים החדשים לקבוצה. ביום זה, העובדים עוברים יום אוריינטציה מלא הכולל שיח על השפה והמטרה המשותפת, היכרות עם פעילות הקבוצה, קבלת תדריך על תחילת הדרך שלהם- כל אחד בתחומו, וכמובן הסבר על מודל היחידה המשלבת- המודל המקצועי פורץ הדרך שלנו שהוא אחד משלושת המודלים החדשניים, שהביא להישגים יוצאי דופן בקידום השתלבות אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה הטבעי.

"טוב שבאת מתי את הולך"- עופר כהן, מנכ"ל קבוצת שכולו טוב, קיבל את פניהם של העובדים החדשים והסביר איך המשפט הזה ילווה אותם יום יום.
"
המטרה שלנו היא ללוות את מקבלי השירות במהלך הכשרתם במיזמי הקבוצה עד להשמה בשוק העבודה הטבעי, ולכן אנחנו שמחים מאד שהגיעו לקבוצה אך רוצים לראות אותם עוזבים, מתקדמים ומתפתחים בזכות עצמם בשוק העבודה החופשי."

30 עובדים חדשים שהצטרפו לקבוצת שכולו טוב והתחילו את מסעם בליווי והכשרה למקבלי השירות שלנו, במטרה לסייע לכמה שיותר אנשים עם חסמים תעסוקתיים להשתלב בשוק העבודה החופשי.

מאחלים המון הצלחה בתחילת הדרך שלכם!

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨