בואו לעבוד בהייטק!

יש לכם חסמים תעסוקתיים ואתם רוצים לעבוד בהייטק? אנחנו מחפשים אתכם!

אם יש לכם- אנגלית ברמה גבוהה, מיומנויות מחשב טובות, נכונות לעבודה הדורשת דיוק ותשומת לב לפרטים ורצון להשתלב בעולם ההייטק- מקומכם אתנו ????

כחלק מפרויקט חשוב שלנו שמקדם שילוב אנשים עם חסמים תעסוקתיים בכלל ועל הרצף האוטיסטי בפרט בעבודות שונות בתחום ההייטק, אנחנו מחפשים את הכוכבים הבאים שישתלבו בצוותים המנצחים שלנו ב E-bay, Point A.I ו Retrain!

הפרויקטים ממוקמים בתל אביב, נתניה וחיפה ומיועדים לאנשים מעל גיל 18 עם מוגבלות המוכרים ע"י משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים.

השתלבות בחברה בינלאומית עם אפשרויות קידום לתפקידים נוספים בעולם ההייטק עם צוות ייעודי ומקצועי.

חברת הייטק קטנה ומשפחתית הנמצאת בלב תל אביב בסביבה צעירה ודינמית.

השתלבות בצוות המחקר והדאטה של חברת סטארט אפ גדלה ומתפתחת

להגשת מועמדות- השאירו פרטים:

HighEnter- הינו מודל שפיתחנו בשנתיים האחרונות לקידום ההשתלבות של אוכלוסיות עם מוגבלות בתעשיית ההייטק, ובמסגרתו קבוצה בעלי ידע במחשבים ושליטה באנגלית משתלבים יחד כעובדים מן המניין בחברת הייטק כצוות ייעודי, עם איש צוות צמוד מטעם קבוצת שכולו טוב שמשמש כמנהל עבודה ישיר שלהם ומרכז את עבודתם מול המנהלים בחברת ההייטק.

שאלות נפוצות:

  • הקבלה לעבודה מותנית בתהליך מיונים
  • עבודה היברידית- מהבית וממשרדי החברה
  • החברות ממוקמות בסמוך לתחבורה ציבורית
  • ההפניה היא בכפוף להועדת ענ"ן

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות למורן קמפלר-רבד, מנהלת Goodjob

במייל: [email protected]

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨