זכינו בתחרות ZERO PROJECT הבינלאומית!

קבוצת שכולו טוב זכתה בפרס נוסף על מודל S.A.M.E שפיתחה שיטות חדשניות בתחום החברה והפנאי עבור אנשים עם מוגבלויות!

תחרות Zero Project הינה תחרות בינלאומית יוקרתית של האומות המאוחדות (UN) שמטרתה לקדם את זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות ברחבי העולם. התכנית מהווה פלטפורמה לפתרונות חדשניים ויעילים בתחום המוגבלות, ועובדת עם יותר מ-3,000 מומחים ומומחות מכ-150 מדינות. מידי שנה מתקיימת תחרות חדשה של Zero Project, תחת נושא משתנה. השנה, התחרות עסקה בנושא חיים עצמאיים והשתתפות פוליטית של אנשים עם מוגבלויות ברחבי העולם.

אנו גאים לשתף שהשנה מודל SAME של החטיבה החברתית זכה בפרס 2023 Zero Project  בקטגוריית חיים עצמאיים והשתתפות פוליטית.

מודל SAME מעצים אנשים עם מוגבלויות לצרוך פעילויות פנאי ואירועי תרבות באופן עצמאי עם שאר חברי הקהילה.

עבורנו השתתפות בפנאי, ספורט ותרבות כוללת היא זכות חברתית בסיסית. מודל SAME פותח על ידי הצוות המקצועי והמשתתפים שלנו עם ניסיון חי להפחתת הבדידות על ידי מתן או תמיכה בהשתתפות במגוון פעילויות נגישות שונות להנאה. כתוצאה מכך, אנשים עם מוגבלויות הופכים גלויים יותר, פעילים ונכללים בקהילות שלהם.

עם 9,000 אירועים מדי שנה, מעל 35 מרכזי פנאי וקהילה, ועם פעילות מותאמת אישית לחברה דוברת הערבית וללהט"ב עם מוגבלויות, מודל SAME משפר את חייהם של למעלה מ-3000 ישראלים עם מוגבלויות מדי שנה.

התוכניות המבצעות את מודל SAME (יאללה, סאווה וסבבה) ניתנות תחת משרד הבריאות ומשרד הרווחה והחברה השירותים המבוססים על הקהילה.

מוקדם יותר השנה קיבלנו את פרס EASPD לחדשנות בפנאי, ואנחנו מצפים לפגוש חברים ותיקים וחדשים בפברואר הבא בוינה.

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨