הטיפים שלכם לתקופת הסגר

בחודש שעבר ביקשנו מכם לכתוב לנו – מהם הטיפים שלכם להעביר את הזמן בסגר בצורה הטובה ביותר. היום אנחנו חושפים בפניכם את חמשת הטיפים הנבחרים שיעלו לפינת הtip tov בקרוב

קיבלנו עשרות טיפים מושלמים מכם- על איך להעביר את הזמן בתקופת הסגר, ומתוכם בחרנו 5 טיפים מגניבים שיכולים להעביר לכולנו את הזמן בכייף- מקווים שתיישמו! ???? 

מוכנים? מתחילים – 5 הטיפים איך להעביר את הזמן בתקופת הסגר?

1. שכולו טוב לייב- הטיפ שחזר על עצמו כל כך הרבה פעמים בין הטיפים שקיבלנו- לצפות ולהשתתף בשידורי הלייב של שכולו טוב! מגוון תכנים מעניינים, מנחים מקצועיים ופעילויות שיעבירו לכם את הזמן בכייף.

מה זאת אומרת? עוד לא שמעתם על שידורי הלייב שלנו? לחצו כאן וצפו בלוח השידורים לשבוע הקרוב

2. סדר, סדר, סדררר – תקופת הסגר, זו הזדמנות מעולה לעשות סדר בארון, מגירות, בגדים ובבית. איזה כייף שהכל מאורגן ונקי ואתם יודעים בדיוק איפה כל דבר נמצא- נצלו את הסגר כדי לסדר כל יום דבר אחר.

צרו סדר יום קבוע – צרו לכם שגרת יום קבועה שתמלא לכם את היום בהנאה. איך בונים סדר יום בסגר? >> לחצו כאן.

3. ספורט ותזונה- גם השנה אמרתם לעצמכם – "דיי אני חייב/ת להיכנס לכושר ולאכול נכון"? עכשיו אין לכם תירוצים- יש לכם המון זמן להתחיל! נצלו את הזמן הפנוי למצוא את סוג האימון שאתם אוהבים, הרכיבו לכם תפריט נכון ותתחילו!

הכל בסדר בסגר- טיפים לתזונה בריאה בשגרה חדשה

אימוני כושר ביתיים – כולם יכולים

4. למדו דברים חדשים- מה מעניין אתכם? מה מושך אתכם? היום תוכלו ללמוד הכל דרך הרשת ולגמרי לבד- מלימודי סריגה, יצירה, בישול, משחקי מחשב ועד לימודי עיצוב בפוטושופ ומחשבים. נצלו את הזמן ללמוד דברים שיכולים לפתח אתכם- אולי זה יעזור לכם אחרי הסגר ????

חפשו כל נושא שאתם רוצים ללמוד- אולי הוא נמצא כאן באתר.

5. מנוחה- השגרה שלנו מלאה בריצות, לחצים ומתחים – בתקופה הזו, תנו לגוף שלכם לנוח ולחדש את הכוחות. המנוחה חשובה לכולנו בכדי לחזור לפעילות מיטבית.

זהו, עד כאן הטיפים שאתם כתבתם לנו לסגר. קראו, תיישמו והכי חשוב תחייכו!

תודה לכל אלה שחשבו, כתבו ושיתפו את הטיפים שלהם – פשוט אלופים!

יש לכם/ן טיפים נוספים? כתבו לנו כאן בתגובות!

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.