סרטים מומלצים לשנת 2020

שנת 2020 מגיעה לסיומה- אין מסיבות או מסעדות טובות, ובכל זאת מה כן אפשר לעשות? לראות סרט טוב עם המשפחה בכייף! קבלו את 4 הסרטים המומלצים שלנו שיעשו לכם את ערב השנה החדשה

מבלי ששמנו לב, שנת 2020 הגיעה לסיומה! אז השנה לא נצא לחגוג את כניסת שנת 2021 במסיבה או מסעדה טובה, אבל נוכל לחגוג עם סרט כייפי לכל המשפחה! מתוך רשימה ארוכה של סרטים באווירת השנה החדשה, החלטנו להמליץ לכם על ארבעה שממש אהבנו- אז הכינו פופקורן וצפו בסרטים השווים הבאים!

מחכים לשמוע את דעתכם בתגובות ????

אהבה זה כל הסיפור

תקציר: האהבה נמצאת בכל מקום: אצל ראש הממשלה הרווק (יו גרנט), שמתאהב באחת מנשות הצוות שלו (מרטין מק'קטצ'ן), רגעים ספורים אחרי שעבר לגור ברחוב דאונינג 10, אצל סופר (קולין פירת'), הנמלט לדרום צרפת בכדי לרפא את לבו השבור ומתאהב במנקה פורטוגזית המנקה את ביתו, אצל אישה נשואה (אמה תומפסון) החוששת שבעלה (אלן ריקמן) הולך לרעות בשדות זרים, אצל כלה טרייה (קיירה נייטלי) המבינה לא נכון את הריחוק של חברו הטוב ביותר של בעלה, אצל תלמיד המנסה לזכות בתשומת לבה של הנערה הכי לא מושגת בבית הספר,  אצל אב חורג ואלמן (ליאם ניסן) המנסה לתקשר עם בן שהוא כמעט ואינו מכיר, אצל בחורה אמריקאית (לורה ליני) שמנצלת הזדמנות לרומן משרדי, וגם אצל כוכב רוק מזדקן (ביל ניי)-  האהבה גורמת לתוהו ובוהו בחיי כולם.

כל סיפורי האהבה האלו מתנגשים, מתמזגים ומגיעים לשיא בערב השנה החדשה עם צירופי מקרים רומנטיים, מצחיקים, מתוקים ומרירים כאחד- לכל מי שהתמזל מזלו ליפול בקסמי האהבה.

התקציר נלקח מהאתר –  https://www.edb.co.il/

דעתנו: אחד מהסרטים היותר רומנטים ומוצלחים שמגיע אלינו מהאי הבריטי. מסוג הסרטים שאף פעם לא נמאס ותמיד יעלה לכם חיוך על הפנים (במיוחד הריקוד של יו גרנט כאילו אף אחד לא מסתכל) הסרט מומלץ לכל המשפחה.

בסולם של 1-5 כמה אהבנו את זה?

סילבסטר בניו יורק

תקציר: אסופת סיפורי אהבה עשירה בכוכבים (רוברט דה נירו, אשטון קוצ'ר, זאק אפרון, ג'וליה רוברטס, בראדלי קופר, שרה ג'סיקה פארקר), המתרחשת כולה בערב ראש השנה האזרחית החדשה בעיר ניו יורק.

התקציר נלקח מהאתר-  https://www.edb.co.il/

דעתנו: לחגוג את השנה החדשה יחד עם כל הכוכבים הכי גדולים בהוליווד, לראות ולחוות את חגיגות השנה החדשה בעיר שאף פעם לא נחה. נחמד לראות איך בימים רגילים מנהטן מפוצצת ומלאה בסיפורים שמתאחדים בסופם. סרט שעל פי הביקורות די נשחט, אבל אם נשפוט על פי ביקורות הצופים, מדובר באחד מהסרטים הרומנטיים והמוצלחים שהיו פה.

בסולם של 1-5 כמה אהבנו את זה?

החופשה

תקציר: אייריס (קייט וינסלט) מאוהבת בגבר שעומד להתחתן עם אישה אחרת. בצד השני של הגלובוס, אמנדה (קמרון דיאז), מבינה שהגבר אתו היא חולקת את חייה – בגד בה. שתי נשים, שמעולם לא נפגשו וגרות במרחק 6000 מייל אחת מהשנייה מוצאות עצמן בדיוק באותו מקום. הן נפגשות און-ליין באתר שמציע חילופי בתים ובאופן אימפולסיבי מחליפות בתים לחופשה. אייריס עוברת לביתה של אמנדה בלוס אנג'לס שטופת השמש ואמנדה מגיעה לשלג באזור כפרי אנגלי. לא הרבה אחרי שהגיעו ליעדן, שתי הנשים מוצאות את הדבר להן ציפו הכי פחות: רומן חדש. אמנדה מוקסמת מאחיה יפה התואר של אייריס, גרהאם (ג'וד לואו) ואיריס בעזרת השראה מהתסריטאי המיתולוגי, ארתור (אלי וולאץ'), מצליחה לרפא את לבה כשפוגשת במלחין מיילס (ג'ק בלאק) .

התקציר נלקח מהאתר –  https://www.edb.co.il/

דעתנו: אם היינו יכולים לנסוע לחו"ל ולהחליף בתים כמו בסרט זה היה מושלם, אבל בינתיים אפשר להנות מאחד מסרטי החגים הטובים ביותר. בכלל, ננסי מאיירס, אחת מבמאיות סרטי הקומדיה הרומנטית הטובות של הסרטים ועם אסכולת שחקנים מוצלחת כמו בסרט אתם לא תטעו. החופשה זה הסרט הכי טוב שתוכלו לראות בערב הסילבסטר, באחריות!

בסולם של 1-5 כמה אהבנו את זה?

מת לחיות

קבוצת טרוריסטים משתלטת על בנין משרדים, לוקחים בני ערובה והכריזו מלחמה, אך אדם אחד הצליח להתחמק מהם- ג'ון מקליין, שוטר בחופשה, וכעת גורלם של כל בני הערובה בידו בעודו מנסה בכל יכולתו להתגבר על הטרוריסטים.

התקציר נלקח מהאתר  – https://www.edb.co.il/

דעתנו: אדם שנקלע למקום הלא נכון ובזמן הלא נכון וצריך לעשות הכל כדי להציל את בני הערובה כדי להציל את חג המולד. ברוס וויליס בסרט הקאלט שכבר מזמן נכנס לרשימת הסרטים הטובים ביותר. מת לחיות הוא סרט פורץ דרך בקרב סרטי הפעולה. אם עד כה גיבורי הפעולה היו שרירנים ו"גבריים", אז מת לחיות התחיל את כל העניין של השוטר המעט שלומיאלי, זה שיש לו קצת מעבר לשרירים. סרט האקשן האולטימטיבי לתקופת החג. אם בחרתם להעביר את הערב חג עם מקליין, מצפה לכם סרט האקשן הכי טוב שנוצר אי פעם בהוליווד.

בסולם של 1-5 כמה אהבנו את זה?

מחכים לשמוע מה דעתכם על הסרטים! כתבו לנו בתגובות!

כתבות נוספות

ראש השנה ויום כיפור, הימים הנוראיים ומה הקשר ביניהם- הסרטון המלא של זיו שחם | מתוך שידורי הלייב שהתקיימו כאן באתר
רותי זוארץ מסיפור חוזר מידי שבוע מביאה לכם המלצות לספרים שהפכו לסדרות וסרטים וכולם כמובן נמצאים וזמינים לרכישה בסניפי ואתר סיפור חוזר????
נאמר את זה במשפט אחד: לגדל כלב זה הדבר הבריא ביותר שאפשר לעשות לעצמנו. למה כדאי לגדל כלבים ואיך הם גורמים לנו להרגיש? ריכזנו לכם את הכל בכתבה אחת -לכבוד יום הכלב הבינלאומי.