הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם התיאטרון

קרה לכם פעם שחלמתם להיות מישהו שאתם לא? לכבוד פורים אנחנו מזמינים אתכם ללמוד איך "נכנסים לדמות" ומשחקים את התחפושת שלכם ????

כמו בחיים, גם בתיאטרון, לכל דמות המאפיינים החיצוניים והפנימיים שלה המרכיבים את זהותה. 

גילי כלאתי עזרן, רכזת חברתית ביאללה מבלים טבריה ועמק הירדן, מטפלת בפסיכודרמה ומנחת קבוצות העבירה שידור לייב שבו נתנה לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם התיאטרון.

מזמינים אתכם לקרוא ולהתנסות 🙂

לכל דמות בין אם היא מצוירת, דמיונית, שחקנית או אמיתית יש תכונות ומאפיינים המיוחדים רק לה ממש כמו בחיים. המאפיינים מתחלקים ל 2 – מאפיינים ויזואלים – חיצוניים כמו מין, מבנה גוף, צבע שיער/ עיניים וכדומה, ומאפיינים התנהגותיים – פנימיים כמו רקע, עיר מגורים, גיל, אופי ועוד.

 

בתחילת השידור גילי הסבירה בהרחבה על המאפיינים השונים שיכולים להיות לדמויות, וביצעה דמיון מודרך עם המשתתפים- כיצד להכנס לדמות, לפריים ולעמוד על במה (דמיונית כמובן ????).

אחרי שהמשתתפים התנסו כתבו וחשבו על הדמות בעלת הזהות החדשה שהם רוצים להיות, הם הצליחו 'להכנס לנעליה' ולהציג את עצמם כדמות חדשה ושונה.

 

רוצים להתנסות בבניית דמות ולהתנסות? צפו בשידור הלייב שהיה >>

https://allgood.org.il/live/7892/

 

ניסיתם? ספרו לנו בתגובות איך הרגשתם?

כתבות נוספות

ראש השנה ויום כיפור, הימים הנוראיים ומה הקשר ביניהם- הסרטון המלא של זיו שחם | מתוך שידורי הלייב שהתקיימו כאן באתר
רותי זוארץ מסיפור חוזר מידי שבוע מביאה לכם המלצות לספרים שהפכו לסדרות וסרטים וכולם כמובן נמצאים וזמינים לרכישה בסניפי ואתר סיפור חוזר????
נאמר את זה במשפט אחד: לגדל כלב זה הדבר הבריא ביותר שאפשר לעשות לעצמנו. למה כדאי לגדל כלבים ואיך הם גורמים לנו להרגיש? ריכזנו לכם את הכל בכתבה אחת -לכבוד יום הכלב הבינלאומי.