טיפוח וסטיילינג

מה אנחנו יודעים על אנשים לפי הלבוש שלהם? איך אתם הייתם רוצים שיראו אתכם? איך יוצרים סטייל אישי? כל הטיפים כאן בכתבה!

אילת להט, סגנית השיקום במפעל חיפה ונטלי אנקווה רכזת תעסוקה נתמכת במפעל חיפה, הגיעו לשידורי הלייב שלנו כאן באתר כדי לשוחח על טיפוח וסטיילינג.


מה זה בעצם סטיילינג אישי? לכל אירוע ואדם יש את הלבוש שלו. הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו הוא כמובן מה אנחנו אוהבים ומה אנחנו רוצים לשדר עם מה שאנחנו לובשים- רצינות? קלילות? רוגע? כיף?- כל אחד ומה שמתאים ומרגיש לו. 

החלק החשוב ביותר הוא להבין מה אנחנו אוהבים. האם אנחנו בעד בגדים צבעוניים? בגדים צנועים/ חשופים? חלק/  מקושקש או אולי ספורטיבי?-  מכאן אפשר לחשוב מה אנחנו משדרים עם הבגדים ולשלב בינהם.

איך נדע כיצד לשלב בין פריטים?
כדאי לשלב צבעים משלימים, כאלה שמעצימים ומחזקים. אפשר כמובן לשלב גם פריטי אקססוריז כמו צמידים שרשראות תיקים וכדומה.

לפני שאנו מתארגנים ומחליטים מה אנו לובשים- נחשוב לאן אנחנו הולכים ונתאים את הבגד למקום המפגש. במפגש חברתי לדוגמא נוכל לבטא את עצמנו בצורה חזקה יותר מאשר בראיון עבודה. כשמדובר במקום עבודה, נתאים את הבגדים למקום- הלבוש משתנה בהתאם למיקום: שטח/ בחוץ/ במשרד/ חנות וכו.

בנוסף לצבעים ולבחירת הבגדים המתאימים לסיטואציה אליה אנחנו הולכים, נתאים את הבגדים גם למבנה הגוף שלנו, לכל מבנה גוף יש בגדים המתאימים לו- צרים, רחבים, ארוכים, משוחררים ועוד. נסו למדוד מגוון בגדים עד שתבחרו את ההתאמה המושלמת למבנה הגוף שלכם.

מה חשוב לכם שיהיה בארון שלכם? ג'ינסים, אחד כהה ואחד בהיר, הרי הכל מתאים עם ג'ינס, לא? ????  לנשים- נמליץ על שמלה שחורה חלקה פשוטה, שמתאימה כמעט לכל אירוע ותמיד אפשר לשדרג עם נעלי עקב בערב או סניקרס במהלך היום. תמיד אפשר להוסיף אקססוריז משדרגים ולהקפיץ את ההופעה.
ג'קט ג'ינס- תמיד מחמיא ומתאים כמעט לכל אירוע לגברים ולנשים וחולצה מכופתרת- ארוכה שאפר לקבל את השרוולים, תמיד יכולה להציל את המצב.

קיימים מגוון טיפים להשלמת המראה והנראות, [לטיפים לסטיילינג מהסטייליסטיות של דנדשה לחצו כאן] אם זה שימוש באקססוריז כמו שרשראות עגילים חגורות וכדומה ואפשר לשדרג גם עם תיק צעיף מטפחת ועוד.
עוד לפני האקססוריז, נמליץ מאוד על שמירה על בגדים נקיים, שימוש בבושם ודיאודורנט, הקפדה על פנים נקיות, צחצוח שיניים שיער ראש נקי ומסורק והחלפת בגדים באופן יום יומי.

חשוב מאוד לשמור על הנקודות הללו גם במפגשים חברתיים וגם באירועים רשמיים יותר, לא לצאת מהבית עם בגדים שקטנים עלינו, בגדים מוכתמים או קרועים.

היו עצמכם, בחרו את הבגדים שעושים לכם טוב והעיקר- הביעו את עצמכם ותהנו ממה שבחרתם!

לצפייה בלייב המלא ולטיפים נוספים לחצו כאן

לטיפים לעונת מעבר מהסטייליסטיות של דנדשה – לחצו כאן

כתבות נוספות

ראש השנה ויום כיפור, הימים הנוראיים ומה הקשר ביניהם- הסרטון המלא של זיו שחם | מתוך שידורי הלייב שהתקיימו כאן באתר
רותי זוארץ מסיפור חוזר מידי שבוע מביאה לכם המלצות לספרים שהפכו לסדרות וסרטים וכולם כמובן נמצאים וזמינים לרכישה בסניפי ואתר סיפור חוזר????
נאמר את זה במשפט אחד: לגדל כלב זה הדבר הבריא ביותר שאפשר לעשות לעצמנו. למה כדאי לגדל כלבים ואיך הם גורמים לנו להרגיש? ריכזנו לכם את הכל בכתבה אחת -לכבוד יום הכלב הבינלאומי.