העוצמות שבכם – איך מוצאים ועובדים איתם?

זוהר אדרי, רכזת תעסוקה נתמכת בTNX הגיעה לדבר על חשיבה חיוביות והתמודדות עם מחשבות מכשילות. מזמינים אתכם להכיר את העוצמות שלכם בכתבה הבאה >>

"תחשוב טוב ויהיה טוב" – כמה משמעות יש במשפט הזה, אתם אפילו לא יודעים. בשביל זה זוהר אדרי רכזת תעסוקה נתמכת בTNX הגיעה לדבר על חשיבה חיוביות, על עוצמות נפשיות, ואיך מתמודדים עם מחשבות כובלות ולא מקדמות.

כמו בכל דבר, יש לנו את האפשרות לבחור במה אנחנו מתמקדים – בדברים הטובים ובדברים הרעים.

אז איך הכל קורה? מחשבות הן באות והולכות, השאלה אם אנחנו עוקבים אחריהם ומתחילים להאמין בהן.

מחשבה כמו "וואי, אני לא טוב בזה", או "אני לא אצליח לעשות את זה", היא מחשבה שבאה והולכת בכל רגע שאנו נתקלים בקושי ובאתגר. החוכמה היא לזהות אותה לפני, ולתת לה את שמה – היא מחשבה ולא אתה האמיתי.

איך אנחנו ממירים מחשבות לא טובות למחשבות טובות? סמנטיקה. כלומר, אנחנו חייבים לשים לב למילים שעליהן אנחנו חושבים ולהמיר אותן למילים טובות. במקום להגיד: "זה קשה", לומר "זאת חוויה, זה שיעור".

יש בכל אחד את הכוחות והעוצמות לשנות את תפיסת המחשבה. פשוט צריך להתרכז ולזהות את סוג המחשבות שעולות לנו בראש, להמיר את המילים ולשים משקפיים אחרות כדי לראות את הסיטואציה אליה נתקלתם.

אנחנו מזמינים אתכם לצפות בלייב המלא והמעניין >>  https://allgood.org.il/live/10240/

כתבות נוספות

בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
שירות תעסוקה נתמכת הינו שירות המסייע לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בהצלחה בעולם העבודה. בשירות תעסוקה הנתמכת מקבלי השירות זכאים לליווי החל משלבי הכנה דרך שלב חיפוש העבודה ובהמשך לאחר ההשתלבות במקום העבודה.