30 שאלות שיסייעו לכם להשיג את מטרותיכם !

האם אתם מרוצים מאיפה שאתם נמצאים בחיים? האם יש דרך להשתפר? ליבנה דגני, אחראי חנות פ"ת בסיפור חוזר, הגיע עם 30 שאלות שכל אחד ואחת מאיתנו צריכים לשאול לפחות פעם אחת בחיינו.

שנת 2020 מגיעה לסיומה ואיתה- הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ובדיקה עם עצמכם על השנה החולפת. האם אתם מרוצים מהמקום שאתם נמצאים בו כרגע? האם יש משהו שאתם רוצים לעשות ועוד לא עשיתם? 

שיטת 30 שאלות שאתם צריכים ויכולים לשאול את עצמכם- כדי לראות היכן אתם עומדים, תעזור לכם להבין מהן התוכניות שלכם לעתיד הקרוב והרחוק, ותוכלו להיכנס לשנה החדשה בעיניים פקוחות לרווחה. 

השאלות הן שאלות מכוונות שיעזרו לכם ללמוד מי אתם, מה אתם רוצים להשיג ומה יהפוך אתכם לאנשים שלמים.

שימו לב כי השאלות אינן קלות ודורשות חשיבה – אבל שווה לכם לענות עליהן ????

פעמים רבות, גם כשכבר ניתקל בשאלה כנה על הדבר שמדליק לנו את העיניים וממלא לנו את הבטן בפרפרים, נבטל אותה או נענה עליה בתירוץ שהוכן מראש כי לא תמיד נעים להתמודד עם שאלות הקשורות אלינו.

קחו הפסקה ממה שאתם עושים, נשימה עמוקה, דף וכלי כתיבה, צפו בלייב המלא וענו על השאלות ????

לצפייה בלייב- לחצו כאן

מה דעתכם על השאלות? עניתם? איך היה לכם? כתבו לנו בתגובות!

כתבות נוספות

שירות תעסוקה נתמכת הינו שירות המסייע לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בהצלחה בעולם העבודה. בשירות תעסוקה הנתמכת מקבלי השירות זכאים לליווי החל משלבי הכנה דרך שלב חיפוש העבודה ובהמשך לאחר ההשתלבות במקום העבודה.
מפעל מוגן, מיועד לאנשים שאינם מסוגלים או מעוניינים להשתלב בשוק העבודה הטבעי באופן עצמאי ומעוניינים בהכשרה ותמיכה לצורך פיתוח קריירה ומציאת עבודה.
אם אתם מחפשים עמותה שתסייע לכם להשתלב בשוק העבודה החופשי ובקהילה, הגעתם למקום הנכון! אנחנו מבטיחים לאפשר לכם את כל מה שדרוש על מנת שתוכלו לעבור תהליך מרתק של הכשרה מותאמת אישית, ולסייע לכל מקבל שירות לבנות חיים איכותיים ומשמעותיים עבורו עם מבט אל העתיד תוך שאיפה להביא למימוש הפוטנציאל האישי של כל אחד ואחת. הצטרפו אלינו למסע משותף!