טיפים לעונת מעבר מהסטייליסטיות של דנדשה!

מאי בפתח ועונת המעבר בשיאה! הסטייליסטיות של דנדשה כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים החמים לסטייל המושלם!
  1. נשים? שמלות וחצאיות ארוכות זה הסטייל!

הדס פלודה מנהלת סניף כפר סבא דנדשה: "מבחינתי בעונת מעבר הכי כיף ללכת עם שמלות וחצאיות ארוכות עם נעליים שטוחות וכפכף סגור, סניקרס, או נעלי בובה. לפני החורף, כשהטמפרטורות לא גבוהות מדיי, אני ממליצה ללכת עם טישירט כיפית. אני אוהבת להכניס לפחות פריט אחד יותר צבעוני, לפני שהבגדים הכהים תופסים לנו את רוב המלתחה.

בנוסף תמיד אני אוהבת לשים באוטו כמה ז'קטים שיתאימו גם לערב, כשנהיה קריר, אני יכולה לגשת לרכב ואני מסודרת. גם העונה, אני משתדלת להעז לערבב מרקמים ואפילו הדפסים, אבל שיישאר מסודר בעין.

מבחינת תכשיטים, עדיין ניתן להנות לפני שזה ירגיש לכן מסורבל מדי עם המעיל ומטריה וכל הטוב שהחורף מביא איתו, אז עגילים גדולים או שרשרת כבדה תמיד ירימו את הלוק ויעשו עוד קצת שמח בעין."

הדס פלודה 
מנהלת סניף כפר סבא דנדשה
הדס פלודה 
מנהלת סניף כפר סבא דנדשה
שמלות וחצאיות ארוכות זה הסטייל!
  1. "שיטת בצל" מיועדת לכולם!

יערה רז מנהלת סניף עפולה דנדשה – "אני אוהבת להשתמש ב-'שיטת הבצל' כי אין מה לעשות – עונות המעבר הן הכי מבלבלות אבל יחד עם זאת גם הכי כיפיות ומאפשרות לנו משחק מאד מגוון בעניין הלבוש.

על איזה שילובים אני מדברת? קצר עם ארוך, סנדלים עם ג׳קט, סריג דק עם מכנסיים קצרים, חולצה על חולצה, כי בטח בנקודה מסוימת ביום ההפכפך הזה יהיה מספיק חם כדי לקלף את אחת השכבות. ז'קטים ועליוניות קלילות שיכולות לשמש אותנו רק בתקופה זו רגע לפני שיהיה קר מדי ונזדקק למעיל מחמם מאוד, זה הזמן גם להוסיף איזה וסט מגניב מעל שמלה או טישירט."

"שיטת בצל"
  1. מטעמים מהשאריות של הקיץ!

מיכל פחימה מנהלת סניף רמת גן דנדשה – "נסו ליהנות ממזג האוויר הסתווי הנעים, שעדיין מספק לנו שמש ואור, נצלו את העובדה שנשאר לנו שיזוף על הפנים ואנרגיות של ויטמין D. שלבו את הבגדים הצבעוניים והקלילים של הקיץ עם ז'קטים או סריגים קלילים. אתם יכולים פשוט לזרוק מעל הכל ג'קט ג'ינס שיאחד את הכל- מניסיון זה עובד ???? תהנו עוד קצת לפני שהמזג אוויר החורפי יגיע וימשוך את רובנו בטבעיות לצבעים הכהים ולבדים כבדים עוד טיפ טיפון קטן: צבע ארגמן על כל גווניו, ישלוט בחורף 2021!"

מטעמים מהשאריות של הקיץ

מטעמים מהשאריות של הקיץ

  1. פינטרס! ????

גלית שמחי מנהלת סניף נתניה דנדשה – " הטיפ הכי שווה שלי לקבל השראה ממקומות שונים באינטרנט לגבי לוקים חדשים אתר שאני אוהבת לעבוד איתו הוא אתר פינטרסט. משם אני לוקחת השראה מנשים רבות. את הלוקים אני בונה מהפריטים הקיימים אצלי בארון ובמידה וחסר לי פריט אני רושמת לעצמי וקונה את הפירט הספציפי הזה שאהיה מאד מדויקת בצריכה שלי – זה גם מוזיל ????.

תמונה – דנדשה
תמונה – דנדשה

מה אתם אומרים על הטיפים של מנהלות הסניפים של דנדשה? כתבו לנו בתגובות!

כתבות נוספות

ראש השנה ויום כיפור, הימים הנוראיים ומה הקשר ביניהם- הסרטון המלא של זיו שחם | מתוך שידורי הלייב שהתקיימו כאן באתר
רותי זוארץ מסיפור חוזר מידי שבוע מביאה לכם המלצות לספרים שהפכו לסדרות וסרטים וכולם כמובן נמצאים וזמינים לרכישה בסניפי ואתר סיפור חוזר????
נאמר את זה במשפט אחד: לגדל כלב זה הדבר הבריא ביותר שאפשר לעשות לעצמנו. למה כדאי לגדל כלבים ואיך הם גורמים לנו להרגיש? ריכזנו לכם את הכל בכתבה אחת -לכבוד יום הכלב הבינלאומי.