יום כדור הארץ

בכל שנה ב-22 באפריל יותר ממיליארד בני אדם ברחבי העולם מציינים את "יום כדור הארץ העולמי" להעלאת המודעות להגנת הסביבה ולשמירה על כדור הארץ. בואו ללמוד על היום הזה ועל הפעילות הירוקה בקבוצת שכולו טוב.

נושאים סביבתיים הופכים יותר ויותר מרכזיים בחיינו ומקומם וחשיבותם בסדר היום הציבורי עולה בהתמדה. אחד האתגרים של החברה המודרנית הוא להבין דרכים בהם הפעילות האנושית משפיעה על הסביבה ולמצוא דרכים המאפשרות קיום יחסי גומלין מאוזנים מין המערכות האנושיות והמערכות הטבעיות ולקדם התנהגות אקולוגית בכל תחומי החיים.

בכל שנה ב-22 באפריל יותר ממיליארד בני אדם ברחבי העולם מציינים את "יום כדור הארץ העולמי" להעלאת המודעות להגנת הסביבה ולשמירה על כדור הארץ.

מטרת היום היא להעלות את המודעות ליכולתו של כל אדם, אמצעות התנהלות יום-יומית המתחשבת בסביבה, להשפיע על גורלנו ועל גורל הדורות הבאים, ולהראות כי צריכת משאבים יעילה משפיעה על כל המערכת האקולוגית ועל איכות הסביבה.

בשנים האחרונות התקיימו ביום זה אירועים סביבתיים כגון טקס הגלובוס הירוק ואירועי 'שעת כדור הארץ' שכללו פעילות של רשויות עירוניות שונות להעלאת המודעות לחיסכון בחשמל ובמשאבי הטבע ובכלל זה גם כיבוי אורות סמלי לשעה אחת.

בקבוצת שכולו טוב דוגלים בשימוש חוזר ושמירה על סביבה ירוקה:

סיפור חוזר- רשת חנויות ספרים חברתית, המהווה מרכז הכשרה ושיקום לאנשים עם חסמים תעסוקתיים, דרך שימוש חוזר בספרים.

מה זה סיפור חוזר בעצם ואיפה אנחנו נמצאים? לראיון המלא עם מנהלת תחום סיפור חוזר.

דנדשה- רשת של חנויות בגדי יד שנייה חברתית לנשים המהווה מרכז הכשרה שיקומי תעסוקתי לנשים המתמודדות עם קשיים נפשיים. השירות שלנו מכוון לנשים ומקדם ערכים של מחזור, צרכנות נבונה ותעסוקה חברתית.

אם אתם עדיין לא קונים בגדים בחנויות יד שניה- הבאנו לכם 5 סיבות למה כדאי ומומלץ לרכוש בגדים מחנויות יד שניה.

GooDelivery– שליחות עם שליחות | תחום השליחויות בארץ טומן הזדמנויות תעסוקתיות רבות וכן היצע גבוה של עבודות עבור אנשים המחפשים תעסוקה. בתוך כך, קם אפיק השליחים בקבוצת שכולו טוב על מנת לאפשר הזמנת משלוחים של מוצרים שיבוצעו על ידי מקבלי השירות בקבוצה.

השליחות ב GooDelivery היא שליחות ירוקה. כלומר, כל המשלוחים יבוצעו באופן רגלי, באופניים ובתחבורה ציבורית.

מוזמנים לקרוא עוד על המהפכה הדיגיטלית בעולם השליחויות.

והמפעל החדש שלנו "גלסריה" מפעל מחזור חברתי שיקומי הראשון מסוגו בארץ, בעיר חיפה, שייפתח בחודש מאי 2021. בשבועות הקרובים יגיעו לארץ מכונות שונות הרלוונטיות לתהליך המחזור משוויץ וצפון אמריקה. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? שלחו לנו מייל [email protected]



איך אתם מנצלים את יום כדור הארץ? כיצד אתם חוסכים באנרגיה בכל ימות השנה? ספרו לנו בתגובות.

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨