סטיקרים שעושים טוב – החלוקה!

איך נראים הסטיקרים הזוכים שאתם בחרתם בתחרות הסטיקרים?

לפני כחודשיים קבוצת שכולו טוב בשיתוף מערך השיקום בבריאות הנפש במשרד הבריאות, תכניות עמיתים של החברה למתנסים, ORS- חונכות וסומכות בקהילה וחברת נתן שיקום בקהילה – ציינו יחד את ״יום בריאות הנפש הבינלאומי״, לקחו את היום הזה צעד אחד קדימה – וקיימו בו את תחרות הסטיקרים הגדולה שעושה רק טוב!

בימים אלו כולנו צריכים מילה טובה! אתם בחרתם את המשפטים שהכי חיזקו והרימו אתכם- והייתם מעוניינים להעביר אותם הלאה ולחזק אחרים. מילים יכולות ליצור קשר, חיבור, שייכות ולהפיג את תחושת הבדידות.

בימים הקרובים נחלק את הסטיקרים שאתם בחרתם במוקדים ברחבי הארץ- מצאתם אותם? צלמו לנו, שלחו לנו למייל: [email protected] ואולי גם התמונה שלכם תעלה❤️

תודה לכל מי שלקח חלק בתחרות הסטיקרים שעושים טוב והצליחו לחזק ולהעלות חיוך ????

מה דעתכם על העיצובים של הסטיקרים הזוכים? כתבו לנו בתגובות!

כתבות נוספות

בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
החגים מתקרבים וכבר מגיעים אלינו בפתח הדלת. ההתרגשות בשיאה והשמחה מגיעה יחד אתה וזוהי הזדמנות נהדרת לתת את המתנה המושלמת לעובדים שלכם, ומה יותר טוב ממתנה של המותג TNX מבית קבוצת שכולו טוב מתנות החברתיות המעניקות ערך מוסף.