התחדשות ושינוי עם בוא האביב

לא צריך יותר מסדר קטן במדבר כדי שהגשם יחלחל- כך מגיע השינוי, רק צריך צעד קטן והשינוי מגיע. מה מסמל האביב עבורכם? אילו תחושות הוא מעורר בכם? מהי צמיחה עבורכם?

לא צריך יותר מסדק קטן במדבר כדי שהגשם יחלחל, כך מגיע השינוי, רק צריך צעד קטן והשינוי מגיע. מה מסמל האביב עבורכם? אילו תחושות הוא מעורר בכם? מהי צמיחה עבורכם?
עבור ארז קקון וצליל אדו- אחראי סניפים אא"ק בTNX, האביב מסמל תקופה חדשה, פריחה ושינוי, תחושות של תקווה ושינוי, התפתחות ומקום לדברים חדשים להגיע. אז איזה שינוי תרצו להניע עכשיו?

אם מדברים על שינוי, אין ספק שהאביב מבשר אותו, הסתכלו רק על הטבע הצבעוני והיפה בעונה זו מכל שאר השנה, עכשיו רואים את הפרחים שעבדו כל השנה קשה כדי להגיע לרגע הפריחה, מבלי לעבוד במהלך השנה, כרגע לא היה שינוי, זה אמנם נראה כאילו האביב מביא איתו את הפריחה אבל זה תהליך, כמו שינוי- הוא מחכה לרגע הנכון והתנאים המתאימים לפרוח. אם רוצים זה קורה, אז התחילו לחשוב איזה שינוי אתם רוצים להיות והביאו אותו.

הצמחים באביב מראים לנו כיצד כשמסתיימת עונה מתחילה חדשה, הצמחים מתרעננים ויוצאים החוצה. בחורף אנו נמצאים יותר בבית, מתלבשים יותר לעומת האביב שמביא איתו את היכולת לצאת החוצה, הביאו את עצמכם לצאת, לעשות דברים שאתם אוהבים בחוץ ולנשום אוויר חדש. זכרו, העונה החדשה מגיעה וזה הזמן שלכם לשינוי, הטבע תומך בכם בעשייה זו.

חג הפסח גם הוא נחגג בעונת האביב. כחלק מההכנות לפסח עסוקים בניקיון חומרי (מנקים את הבית) אבל גם ניקיון פנימי, ניתן לעשות סדר בבית אבל גם במחשבות ברצונות תוך מבט לעתיד הקרוב והרחוק ושאיפה להתחדשות צמיחה ושינוי.

איפה עוד אנחנו פוגשים התחדשות בחיינו?
הירח- מתחדש כל חודש, עונות השנה, היום והלילה, השינוי מתרחש כל יום, שימו לב אליו. האדם בטבעו לא עומד במקום, דברים תמיד משתנים, ההתחדשות מאפשרת לא להיות מקובע, ליצור מחדש ולקוות לטוב, לצאת אל הלא ידוע ולהתחיל מחדש. התחדשות אומרת שאותם הדברים קורים אבל מחדש, יש שינוי כלשהו אך הוא מבוסס על אותו דבר שכבר היה, מה שהשתנה הוא אנחנו. העיקר הוא לא לפחד לעשות את הצעד.

הרבה פחות מפחיד להתחיל בצעד אחד. כל דבר שמחליטים לעשות בו שינוי מתחיל בצעד אחד, היום אנו מחליטים לעשות את הצעד הראשון, לדוגמא להתחיל ללמוד- אי אפדר להתחיל ביום אחד אבל הצעד הראשון, לבדוק איפה רוצים ללמוד לדוגמא, זהו צעד ראשון בדרך חדשה וזה הרבה פחת מפחיד.

אילו מטרות ויעדים אתם מסמנים לעצמכם כהזדמנות לשינוי?
את המטרה אפשר לפרק לכמה מטרות, לא צריך לעשות צעדים גדולים אלא צעדים קטנים, להתחיל ממשהו אחד ולהמשיך משם. היו השינוי שאתם רוצים להיות, חשבו עליו, עשו צעדים קטנים לכיוונו ולאט לאט- גם אתם תראו את השינוי מגיע.

כל מטרה ולו הקטנה ביותר שנציב לעצמנו מסמלת תקווה לחידוש שינוי וצמיחה אישית, עלינו להאמין בעצמנו ולדעת שמכל משבר ניתן לצמות ולאחר ירידה מגיעה עלייה. יש לנו כוחות רבים, עלינו לאחוז בחוזקות שלנו ולהוביל את עצמנו קדימה.

בהצלחה!

לצפייה בלייב המלא- לחצו כאן

אז איזה שינוי אתם הולכים לעשות עם בוא האביב? כתבו לנו בתגובות ????

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.