יום הספר העולמי

ביום שישי ה-23 לאפריל ציינו ברחבי העולם את יום הספר הבינלאומי ???? גם אתם אוהבים לקרוא ספרים? מה הספר האהוב עליכם?

ביום שישי ה- 23 לאפריל חל יום הספר העולמי בו מציינים ע"י אונסקו בכל שנה את עידוד קריאת הספרים, שמירת זכויות היוצרים וההוצאה לאור.

לכל אחד מאיתנו יש סיפור, ואם עדיין לא יצא לכם להכיר את הסיפור של רשת סיפור חוזר מבית שכולו טוב… זה הזמן! ????????????

רשת סיפור חוזר היא רשת חנויות ספרים חברתית, המהווה מרכז להכשרה ושיקום לאנשים עם חסמים תעסוקתיים, דרך שימוש חוזר בספרים. ההכשרה בסיפור חוזר מאפשרת התנסות ולמידה במיומנויות וכלים מקצועיים והזדמנות להסתגלות מחדש לשוק העבודה הטבעי.

רשת סיפור חוזר פרוסה בכל הארץ, עם 20 חנויות, אתר אונליין הגדול בארץ לספרי יד שניה, עמדות השאלה ומכירה במגוון חברות הייטק וארגונים ציבוריים ופרטיים ומפעילים את הפרויקט הראשון מסוגו בארץ בשיתוף רכבת ישראל- ספריה בתחנה.

ולאן פנינו מועדות????? להמשיך להוביל ולהיות מעורבים בקהילה הולכת וגדלה של אנשים שערכי הקהילה, הקריאה ושמירה על הסביבה חשובים להם!????

אז עכשיו שאתם מכירים, תנו קפיצה לאתר סיפור חוזר או לסניפים הקרובים לביתכם????


הספר הוא עולם שלם אליו אפשר להיכנס ברגע ומהווה בריחה לעולם של חלומות דמיונות, ידע ועוד. גם אתם אוהבים לקרוא ספרים? מה הספר האהוב עליכם? כתבו לנו בתגובות! ????

כתבות נוספות

ראש השנה ויום כיפור, הימים הנוראיים ומה הקשר ביניהם- הסרטון המלא של זיו שחם | מתוך שידורי הלייב שהתקיימו כאן באתר
רותי זוארץ מסיפור חוזר מידי שבוע מביאה לכם המלצות לספרים שהפכו לסדרות וסרטים וכולם כמובן נמצאים וזמינים לרכישה בסניפי ואתר סיפור חוזר????
נאמר את זה במשפט אחד: לגדל כלב זה הדבר הבריא ביותר שאפשר לעשות לעצמנו. למה כדאי לגדל כלבים ואיך הם גורמים לנו להרגיש? ריכזנו לכם את הכל בכתבה אחת -לכבוד יום הכלב הבינלאומי.