מפגש חשיפה למעסיקים חדשים

כ- 60 מעסיקים חדשים הגיעו היום למפגש חשיפה ממוקד ב ZOOM בנושא העסקת אנשים עם מוגבלויות, בו נחשפו לפעילות קבוצת שכולו טוב ולחשיבות הגיוון התעסוקתי.

וואוו איזה מפגש היה!????

כ- 60 מעסיקים חדשים הגיעו היום למפגש חשיפה ממוקד ב ZOOM בנושא העסקת אנשים עם מוגבלויות, בו נחשפו לפעילות קבוצת שכולו טוב ולחשיבות הגיוון התעסוקתי.

תודה לטל נויברגר- מנהל תעסוקה נתמכת הארצי בקבוצת שכולו טוב שסיפר על חסמים ופתרונות בתהליכי שילוב של עובדים עם מוגבלות, לענת מוסנקו מנהלת רשת העמיתים בארגון מעלה – עסקים מנהיגים אחריות חברתית שדיברה על מגמות בגיוון תעסוקתי בארץ ולמעיין אטשגה מנהלת משאבי אנוש בקבוצת הודיס שסיפרה על הטמעת נושא השילוב ברשתות השונות ועל השת"פ הייחודי עם שכולו טוב.

מעסיקים שלא הספיקו להגיע למפגש ומעוניינים לשמוע ולהבין איך משלבים אנשים עם מוגבלויות אצלכם בארגון ולהבין איזה ליווי אתם יכולים לקבל מאתנו, מוזמנים להשאיר פרטים בעמוד העסקת א.נשים עם מוגבלויות | למעבר לעמוד לחצו כאן.

מחכים בקוצר רוח לתחילת עבודה משותפת עם כל המעסיקים החדשים שהגיעו!

תודה

כתבות נוספות

בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
החגים מתקרבים וכבר מגיעים אלינו בפתח הדלת. ההתרגשות בשיאה והשמחה מגיעה יחד אתה וזוהי הזדמנות נהדרת לתת את המתנה המושלמת לעובדים שלכם, ומה יותר טוב ממתנה של המותג TNX מבית קבוצת שכולו טוב מתנות החברתיות המעניקות ערך מוסף.