סניף חדש לרשת סיפור חוזר!

איך שנולד כמו סניף חדש???? סיפור חוזר השיקה בשבוע שעבר את סניף מספר ה- 24 של הרשת והפעם במיקום מיוחד!

ביום שלישי ה- 10.05 רשת סיפור חוזר- רשת לספרי יד שניה, השיקה בבית החולים איכילוב את הסניף מספר ה-24 של הרשת. זו פעם ראשונה שהרשת פותחת חנות בתוך בית חולים, ולכן אנחנו מתרגשים יותר מבדרך כלל!

הסניף מהווה מרכז הכשרה תעסוקתי שיקומי למקבלי השירות שלנו. כלומר, הסניף פועל במודל משולב: קדם שיקום שבו ניתן לקבל הכשרה תעסוקתית כבר משלב האשפוז בבית החולים בשילוב עם מקבלי שירות שמגיעים ממסגרות בקהילה.

בהשקה נכחו נציגים ממשרד הבריאות ומקבוצת שכולו טוב: ד"ר עוזי שי- פסיכיאטר מחוזי תל אביב, גיא אלמוג- מנהל תחום שיקום פסיכיאטרי תל אביב, יעל דרומי- סמנכ"לית שיווק ולקוח באיכילוב, עופר כהן- מנכ"ל קבוצת שכולו טוב, ומקבלי שירות ואנשי צוות של סיפור חוזר תל אביב.

עופר כהן- מנכ"ל קבוצת שכולו טוב: "אנחנו כל הזמן שואפים לטוב, ולפתוח סניפים במקומות עוד יותר טובים. החלום שהיה שלנו הפך לגמרי לחלום משותף של איכילוב ומחוז תל אביב ואין יותר טוב מזה. ולמקבלי השירות שלנו כמו שאני תמיד אומר- טוב שבאתם מתי אתם הולכים, זה תמיד יהיה הבית שלכם אבל כמובן שאנחנו רוצים שתצאו החוצה ותשתלבו בשוק העבודה החופשי. תודה על שיתוף הפעולה של כולם"

קצת תמונות מההשקה:

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.