קבוצת שכולו טוב פורצת גבולות

בצעד חסר תקדים, חתמנו יחד עם שותפים מקומיים מגרמניה, על הסכם רכישה של חברת IFL -INSTITUTE FOR LIFE COMPETENCE במטרה לקדם השתלבות של א.נשים עם חסמים תעסוקתיים בשוק העבודה הטבעי, וזאת על ידי הובלת תהליכי שיקום, תמיכה וליווי תעסוקתי פורצי דרך.

הסכם זה הוא פרי עבודה של חמש שנים. בשנים אלו השקענו משאבים רבים הן כספיים והן ניהוליים, ובמהלכן זכינו בפרסים מעוררי השראה בעולם, השתתפנו בכנסים בינלאומיים, אירחנו משלחות מעשרות ארגונים, חלקנו ידע וייעצנו לחברות וארגונים שונים, וכמובן- צברנו ידע, קשרים וניסיון רב באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, וזאת במטרה לפרוץ את גבולות הארץ ולהפעיל את מודל היחידה המשלבת ואת העשייה הייחודית שלנו גם במדינות נוספות.

עד כה הצלחנו להשפיע ולקדם השתלבות של עשרות אלפי א.נשים עם חסמים תעסוקתיים בעולם העבודה בישראל, ועכשיו זה הזמן לפעול, לייצר אימפקט ולשנות חיים של מאות אלפי א.נשים נוספים גם בעולם.

אנו רואים בהסכם זה הזדמנות לפריצת דרך אמיתית ומשמעותית אשר תאפשר לנו בפעם הראשונה לפעול בצורה עצמאית מול משרדי הממשלה הרלוונטיים בגרמניה ולייצר שינוי מהותי בשטח כפי שאנחנו יודעים לעשות. בגרמניה יש מאות אלפי א.נשים עם מוגבלויות במפעלים מוגנים, רק 1% מהם יוצאים לשוק העבודה הטבעי, בעוד שאצלנו אחוז ההשמה עומד על למעלה מ 30%! המטרה המשותפת שלנו היא להגדיל את האימפקט החברתי וכמובן, להיכנס לפעילות ישירה גם במדינות נוספות.

האתגר שעומד בפנינו הוא להפוך לארגון משמעותי ומשפיע, לא רק בפעילות השוטפת אלא גם בהשפעה על מדיניות, תפיסות ומודלים קיימים בקרב דרגי קביעת המדיניות, קהילת המעסיקים וכמובן מקבלי השירות.

תודה לכל מי שלקח חלק בעשיה המשמעותית הזו

יצאנו לדרך!

כתבות נוספות

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב בסימן #זו__השנה_שלי התקיים השבוע באווניו והגיעו אליו כ- 3000 מקבלי שירות! אנחנו עדיין מתאוששים, מקווים שנהניתם!
חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.