שיתוף פעולה ייחודי עם חברת שחורי

שיתוף פעולה חדש נולד עם חברת אריק שחורי שהשתתפה ביריד המעסיקים שקיימנו בתחילת יוני. שחורי היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום המזון לבעלי החיים.

שמחים לספר על שיתוף פעולה חדש ומוצלח שיצרנו לאחרונה עם  חברת שחורי אריק ואנסטסיה, אחת החברות המובילות בישראל בתחום המזון לבעלי חיים, זכיינית מחלקות מזון לבע"ח ברשתות טיב טעם, יוחננוף, רמי לוי וויקטורי ועוד.

בפגישת ההיכרות מנהלי החברה העלו את הרצון לשלב עובדים עם מוגבלות בפעילות השוטפת שלהם, אך היה ברור שהמשרות הקיימות יהיו קשות לאיוש. לאחר חשיבה משותפת ומיפוי צרכים יצאנו לדרך עם מספר משרות חדשות- עובדים במרלוג של החברה שיעסקו בליקוט סחורה והכנתה למשלוחים, עוזרי נהג שיסייעו לנהגים בפיזור הסחורה בנקודות שונות בארץ, וסדרני סחורה שיסייעו בסידור הסחורה ברשתות מזון. החברה ביצעה התאמות בשעות העבודה ובמאפיינים נוספים בלי להתפשר על דרישות הסף ועל תהליכי מיון לכל העובדים.

מאז תחילת שיתוף הפעולה לפני כחודש וחצי השתלבו בהצלחה כבר שישה מקבלי שירות של הקבוצה (מ-3 מיזמי הכשרה שונים) בעבודות השונות ואנחנו מאמינים שיש כאן  WIN-WIN וסיכויים מעולים להגיע להשתלבויות נוספות בקרוב.  יבגני קריבוי סמנכל התפעול והמכירות של החברה אומר "להיות חלק מחברה ששמה לעצמה יעדים של תרומה לקהילה דרך שילוב אמיתי של עובדים עם מוגבלות בחברה מעניקה לי ולשאר העובדים תחושה של שליחות סיפוק ואחריות. שמח מאוד על ההיכרות עם שכולו טוב וגאה להיות שותף בהצלחה הזו". טל נויברגר מנהל התעסוקה הנתמכת הארצי של שכולו טוב אומר "אחד הדברים הכי משמחים במקצוע הזה זה לפגוש אנשים טובים כמו אריק וייבגני, שמצד אחד פועלים נטו לטובת העסק שלהם ובלי להתפשר על כלום, ומצד שני מוכנים לשיח פתוח באמת על הגמשות והתאמות כי הם מאמינים מבפנים בערך השילוב"  

בהצלחה למקבלי השירות בעבודה החדשה ובהצלחה לשותפים החדשים שלנו גם בהשקת האתר החדש שלהם !http://WWW.PETS-ONLINE.PET

כתבות נוספות

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב בסימן #זו__השנה_שלי התקיים השבוע באווניו והגיעו אליו כ- 3000 מקבלי שירות! אנחנו עדיין מתאוששים, מקווים שנהניתם!
חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.