סבבה בגליל מזרחי

״אני זה אני״ מופע סיום מרגש בסבבה גליל מזרחי בשיתוף מקבלי השירות שלנו וסטודנטים ממכללת תל חי

״אני זה אני״ מופע סיום מרגש עד דמעות של שתי קבוצות תיאטרון של סבבה גליל מזרחי- הקבוצות המשותפות של אנשים עם מוגבלות וסטודנטים ממכללת תל חי עברו תהליך שנתי משמעותי בו נחשפו, שיתפו בכאב ואתגרי היומיום ויחד גילו את הכוחות העצומים שאותם הם הביאו לקדמת הבמה.

״מרוב התרגשות אני לא מצליח למצוא את המילים המדויקות, זה היה מלא חיים, פשטות, מורכבות וקושי. כמה אומץ לגעת בצורה ישירה במגבלה דרך הומור וציניות.״ סטודנטית מהקהילה

אבא של מקבלת שירות שהשתתפה במופע ״מרגש להגיע ולפגוש קהילה שלמה, פעם ראשונה שראיתי שיש לבת שלי באמת הזדמנות להיות שווה ולהרגיש שיש לה ערך. יצאתי גאה! תודה על השינוי שאתם מחוללים״

תודה ליחידה ללימודי שדה בחוג לחינוך במכללת תל חי ולעדינה אייזק על התמיכה והליווי המסור, לאלעד קוז׳יקרו מנכ״ל רשות המתנ״סים בקרית שמונה ובפרט מתנ״ס ארתור פוקס על השותפות והאירוח הלבבי לאורך כל השנה, לאשכול גליל מזרחי ובמיוחד לנועה טרץ על האמונה בנו וההליכה יחד לאורך הדרך, לנטע מנור על הובלת הקבוצות, הרגישות והעבודה המדהימה בגיבוש הכאב לתוצר בימתי משמעותי. לסטודנטים ממכללת תל חי, מכינת גליל עליון והפעילים מהקהילה שהיו חלק מהמשפחה שלנו והביאו מעצמם בכל מפגש. הודיה מיוחדת להאגפים והמחלקות לשירותים חברתיים ברחבי האשכול שממשיכים לחזק איתנו את פיתוח השירותים האיכותיים לאנשים עם מוגבלות ולמשרד הרווחה והביטחון החברתי , לתמי רייזנר ויעל שחר ממשרד הרווחה והביטחון החברתי- בזכותכם כל זה לא היה קורה.

להרשמה ופרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב בסימן #זו__השנה_שלי התקיים השבוע באווניו והגיעו אליו כ- 3000 מקבלי שירות! אנחנו עדיין מתאוששים, מקווים שנהניתם!
חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.