היריד החברתי בGreenWork

"אם אני יכולה לקנות מתנה שווה וגם לעשות משהו טוב על הדרך אז למה לא? ???? אני מאד מתחברת לערכים חברתיים אני בעצמי עבדתי בעמותות ומאד חשוב לי לצרוך חכם ומתנות עם ערך." הירידים החברתיים שלנו במתחם העסקים GreenWork

אתמול (07.09) התקיים היריד החברתי בקהילה של קבוצת שכולו טוב בשיתוף בנק הפועלים במתחם העסקים GreenWork שביקום.

מתחם העסקים הזמין את היריד לקראת ראש השנה לעובדי ועובדות המתחם במטרה לעודד ולעורר את השיח על אקולוגיה, שימוש חוזר וחשיבות חנויות היד השניה.

ביריד נכחו מותגי קבוצת שכולו טוב – דנדשה– רשת חנויות בגדי יד שניה, סיפור חוזר– רשת ספרי יד שניה, ו TNX- מותג המתנות החברתי שלנו שמכרו מארזים שווים לחג.

כמו בכל יריד אנחנו מזמינים עמותות וארגונים חברתיים נוספים להשתתף איתנו ביריד ולמכור את המוצרים שלהם וביריד זה הצטרפו אלינו בפעם הראשונה עמותת קווים ומחשבות. "אנחנו ממש שמחים בפעם הראשונה להשתתף ביריד החברתי של קבוצת שכולו טוב! אנחנו עושים המון מאמצים כדי לקדם את המודעות לפעילות העמותה ולהפרעות קשב בפרט וכמובן מחכים כבר לירידים הבאים!"- מאיה דילאון מנהלת משרד, חנות ותוכן בעמותת קווים ומחשבות – העמותה הישראלית להפרעת קשב (ADHD). העמותה מנגישה מידע אמין ועדכני לאנשי מקצוע ולציבור הרחב, מקדמת חקיקה, יוזמת מחקרים ומלווה אנשים עם הפרעת קשב ואת בני משפחותיהם בכל מעגל החיים. העמותה הגיעה ליריד החברתי כדי למכור משחקים, ספרים ומוצרים המסייעים לילדים נוער ובוגרים להתמודד עם הפרעות קשב. טווח המוצרים שהעמותה מוכרת נע בין 10-50 ₪ וכל ההכנסות מהיריד משמשות כמובן כתרומה לעמותה ולהמשך פעילותה.

עמותת קווים ומחשבות – העמותה הישראלית להפרעת קשב (ADHD).

קרן תמרי מנהלת קהילה בgreenwork יקום: "רכשתי מתנה מTNX מתנות שעושות טוב, רכשתי מארז תבלינים ושמן זית למשפחה שלי לכבוד ראש השנה וגם מסרתי בגדים לדוכן דנדשה וקיבלתי שובר לרכישה בסניפי הרשת!" כששאלנו את קרן למה היא בחרה לרכוש ביריד החברתי שלנו תשובתה הייתה "אם אני יכולה לקנות מתנה שווה וגם לעשות משהו טוב על הדרך אז למה לא? ???? אני מאד מתחברת לערכים חברתיים אני בעצמי עבדתי בעמותות ומאד חשוב לי לצרוך חכם ומתנות עם ערך."

קרן תמרי – מנהלת קהילה במתחם העסקים GreenWork

אנחנו נהנינו מאד ומחכים לירידים הבאים:
13.09 בפארק רמות באר שבע בין השעות 17:00-19:30- פתוח לכולם
21.09 מתחם קראסו בבני ראם בין השעות 10:00-14:00- מיועד לעובדי קראסו 🙂

מעוניינים להזמין את הירידים החברתיים שלנו? השאירו פרטים:

עוד מידע על הירידים שלנו תוכלו למצוא כאן >> הירידים החברתיים בקהילה

כתבות נוספות

בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
החגים מתקרבים וכבר מגיעים אלינו בפתח הדלת. ההתרגשות בשיאה והשמחה מגיעה יחד אתה וזוהי הזדמנות נהדרת לתת את המתנה המושלמת לעובדים שלכם, ומה יותר טוב ממתנה של המותג TNX מבית קבוצת שכולו טוב מתנות החברתיות המעניקות ערך מוסף.