סבבה בספיישל אולימפיקס

30 מקבלי שירות ממרכזי סבבה - מרכזי פנאי לילדים, נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים השתתפו ברכיבות אופניים וגרפו מדליות ????

טקס הפתיחה של המשחקים הלאומיים של ספיישל אולימפיקס ישראל נערך אתמול בערב (ג') באגמון החולה קק"ל בהשתתפות מאות ספורטאים עם צרכים מיוחדים לצד מכובדים שונים ופתח רשמית יומיים של תחרויות ספורט שיקבעו מי ייצגו את ישראל במשחקי העולם של הספיישל אולימפיקס, ארגון הגג הבינלאומי לכל תחום הספורטאים עם הצרכים המיוחדים, שיתקיימו בקיץ הקרוב בברלין.


בין המשתתפים היו יו"ר הספיישל אולימפיקס בישראל משה (בוגי) יעלון ובכירי הארגון, רעיית ראש הממשלה ונשיאת שק"ל ליהיא לפיד,ראשי רשויות, מנהל אזור החולה בקק"ל אפי נעים, נציגי משרד התרבות והספורט והתאחדות הספורט בבתי הספר, מנכ"לים ובכירים נוספים.


לפיד הספיישל אולימפיקס אותו הדליק בשבוע שעבר נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע לאשכול גליל מזרחי והונף על ידי בכירים שונים ביניהם מאמן נבחרת כדורגל הנוער הלאומית אופיר חיים, היו"ר בוגי יעלון, בני בן-מובחר יו"ר אשכול גליל מזרחי, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון , מוביל תחום השירותים החברתיים באשכול – שנושא הצרכים המיוחדים הוא בנפשו – גיורא זלץ ראש המועצה האזורית הגליל העליון, אילן אור ראש המועצה המקומית יסוד המעלה וסגן ראש מינהל הספורט אבי בנבנישתי. עוד כלל הטקס מצעד של 24 משלחות ממסגרות טיפוליות וחינוכיות מכל רחבי הארץ ורגעים מרגשים רבים.


קבוצת שכולו טוב שמפעילה את מרכזי 'סבבה' לאנשים עם מוגבלות בכל רחבי אשכול גליל מזרחי, השתתפה אתמול עם כ- 30 מקבלי שירות ממרכז סבבה, בתחרות עם נבחרת אופניים מרגשת וגרפו מדליות ????


"חברה בריאה נמדדת ביכולתה לשלב, וגם להכיל, את בניה ובנותיה, שזקוקים לעזרה ולתמיכה, בשל לקויות או מוגבלויות. הספורטאים, בני המשפחות ומתנדבים, מוכיחים שכל אדם יכול להגיע להישגים מעוררי השראה, המעצימים את הפרט ואת יכולתו להשתלב בחברה, ולהוכיח ש-'הרוח מנצחת'" אמר יעלון.

"באמצעות התכניות והפעילויות, זוכים הספורטאים לגלות בתוכם עוצמות ויכולות שעד כה תרם הכירו, ובכך חווים אושר גדול ותחושה של העצמה וביטחון עצמי." – ספיישל אולימפיקס

גאים לקחת חלק בתחרות הכל כך משמעותית הזו!????????


הטקס הסתיים בשירה מרגשת של היוצר והמוזיקאי עידן רייכל אליו הצטרפו בנגינה, שירה וריקוד רבים מהספורטאים המיוחדים.

קצת תמונות מהאירוע:

צילומים: פטרישיה בן עזרא וגלעד קוולרצ'יק

כתבות נוספות

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב בסימן #זו__השנה_שלי התקיים השבוע באווניו והגיעו אליו כ- 3000 מקבלי שירות! אנחנו עדיין מתאוששים, מקווים שנהניתם!
חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.