שילוב בעבודה – בואו להכיר את 'תכנית שילוב' של טלאול

במסגרת שידורי הלייב של תראו אותי, יעל בכר אירחה את הגר כהן מנהלת 'תכנית שילוב' לאנשים עם מוגבלות בחברת טלאול.

טלאול היא חברת תקשורת המתמחה בהקמה ותפעול של מוקדים טלפוניים בפריסה ארצית ומספקת שירותי מוקד טלפוני עבור חברות שונות ומגוונות. המוקדים שמפעילה החברה נותנים מענה של שירות ומידע, מכירות וגם תמיכה טכנית.

במסגרת שידורי הלייב של תראו אותי יעל בכר אירחה את הגר כהן, מנהלת תכנית שילוב בטלאול כדי לשמוע ממנה כיצד החברה מקדמת לאורך שנים שילוב של עובדים עם מוגבלות בחברה.

מהי תכנית שילוב?  מסלול ייחודי במסגרתו מקבלים עובדים עם מוגבלות מעטפת של ליווי ותמיכה לאורך שלבי הגיוס וגם לאחר מכן במהלך העבודה. התכנית מאפשרת לבצע התאמות שמטרתן לסייע בהסתגלות מוצלחת לעבודה, כגון כניסה הדרגתית לתפקיד, יותר הפסקות, תמיכה נוספת ועוד. כמובן שרכזי התעסוקה של שכולו טוב יכולים להיות מעורבים בהגשת המועמדים, ליווי לראיונות וליווי רציף לאחר הקבלה לעבודה.  

מהן דרישות התפקיד? מוקדי טלאול נותנים שירות לחברות רבות והדרישות מהעובדים משתנות בהתאם לסוג המוקד. יחד עם זאת ישנן כמה דרישות סף שנכונות לכלל המשרות בחברה והן כוללות: יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, יכולת התנסחות טובה בעל פה, אדיבות, סבלנות וחוסן נפשי להתמודדות עם התנגדות מצד לקוחות.

מה השלב הבא? מוזמנים לפנות לרכז/ת התעסוקה ביחידה שלכם כדי לשמוע על המשרות הפתוחות במוקדי טלאול, לבחון את התאמתכם לתפקידים ולהגיש מועמדות, וכמובן לשמוע ולהכיר את הגר כהן דרך הלינק המצורף.

בהצלחה לכולם ותודה להגר!

לצפייה בלייב המלא – לחצו כאן.

כתבות נוספות

מהי החשיבות של שילוב בעלי מוגבלויות בשוק העבודה? ישנם יתרונות רבים לשילוב עובדים עם מוגבלות בשוק התעסוקה. קבוצת שכולו טוב סייעה בשנים האחרונות לשילוב בעלי מוגבלויות בשוק העבודה כשכירים או עצמאיים.
שינויים במצב בנפשי והרגשי יכולים להשפיע על התפקוד שלנו במקום העבודה, ופעמים רבות עולה השאלה האם מתי ואיך לדבר על כך עם המעסיק.
מחפשים עבודה ולא יודעים איך להתחיל? בואו ליצור לכם שגרה שתשפיע על תהליך חיפוש העבודה.