מתנות ממותגות לעובדים ואירועים

חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.  

ברכישת מוצר ממותגים מTNX

הנכם שותפים לקידום וליצירת הזדמנות תעסוקית שווה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים: 

מיזם ZOTZOT
מבית קבוצת שכולו טוב

הכירו את ZOTZOT – מיזם חברתי מבית קבוצת שכולו טוב המהווה מסגרת הכשרה שיקומית עבור אנשים עם מוגבלויות במטרה לשלבם בשוק העבודה החופשי.

 ZOTZOT מתמחה בהדפסה על מוצרים בעיצוב ייחודי במיוחד עבור העסק שלכם כך שתוכלו להעניק מתנה עם ערך בעיצוב מותאם אישית עבורכם.

לזאת זאת מוצרים רבים ביניהם תוכלו לבחור להדפיס על חולצות, כוסות, תיקים, כובעים, בקבוקים, פאזלים מצעים ועוד.

המיזם החברתי יודע לייצר מתנות ממותגות עבור ארגונים וחברות גדולות בהתאמה אישית ולשלב מוצרים נוספים עם מותג המתנות החברתיות של הקבוצה TNX- מתנות שעושות טוב.

מוצרים עם ערך מוסף

בעלי עסקים מחפשים דרכים חדשות לשפר את תדמית המותג וליצור מעורבות עם העובדים וקהל היעד שלהם, על ידי רכישת מתנות חברתיות מZOTZOT רוכשי המתנה ומקבלי המתנה זוכים במתנה המעניקה ערך מוסף ובאהדה.

ארגונים יכולים ליצור השפעה חיובית, לחזק את המוניטין שלהם ולבנות בסיס לקוחות נאמן על ידי רכישת מתנות חברתיות, המשמעות של מוצרים ומתנות עם ערך מוסף במיוחד מתנות ממותגות יכולים להועיל לתדמית הארגון.

למוצרים ומתנות עם ערך חברתי מהמותג החברתי ZOTZOT יש את היכולת לטפח קשרים משמעותיים בין ארגונים לקהל היעד שלהם. המיזם החברתי עסקי- ZOTZOT, מיישר קו עם המטרה החברתית, מפגין מערך משותף של ערכים ואמונות ומעלה את המודעות הצרכנית להחלטות הרכישה.

הגברת המודעות לעסק שלכם

כאשר ארגונים מפיצים מוצרים ומתנות עם ערך חברתי מZOTZOT, הם מרחיבים את טווח ההגעה שלהם ויוצרים הזדמנויות לחשיפה מוגברת למותג. אנשים נוטים יותר לעסוק ולשתף מוצרים שיש להם מסר או מטרה חברתית. בין אם מדובר בחולצה התומכת במטרה קהילתית או בבקבוק מים רב פעמי, מוצרים אלה פועלים כשלטי חוצות מהלכים, מפיצים מודעות ומייצרים שיחות. הגברת המודעות למותג יכולה להוביל לבסיס לקוחות רחב יותר ולהגברת הנראות של הרשת.

בידול ויתרון תחרות

מוצרים ומתנות מחברת ZOTZOT מספקים הצעה ייחודית ומשכנעת שיכולה לאחד ארגון. על ידי שיוך המותג שלהם למטרה חברתית, עסקים מנצלים את הדרישה הגוברת של הצרכנים למוצרים בעלי מודעות אתית ואחריות חברתית. בידול זה לא רק מושך לקוחות המעדיפים לתמוך בעסקים שדוגלים באחריות חברתית, אלא גם ממצב את הארגון כמוביל בתעשייה, ומעניק להם יתרון תחרותי.

חיזוק מעורבות העובדים

מוצרים ומתנות חברתיים יעילים לא רק במעורבות הלקוחות אלא גם בהעצמת העובדים. כאשר ארגונים מקדמים מטרה חברתית, הם יוצרים תחושת מטרה וגאווה בקרב העובדים שלהם. עובדים מרגישים מוטיבציה בידיעה שהארגון רכש מתנות חברתיות עבורם ויתרה מכך, ארגונים יכולים לארגן אירועים או יוזמות המתמקדות בעניין החברתי, ולעודד עוד יותר תחושת קהילה ושיתוף פעולה בין העובדים. מעורבות עובדים חזקה מתורגמת לשיפור הפרודוקטיביות, שימור והצלחה ארגונית כוללת.

איזה מתנות תוכלו למצוא ZOTZOT

בZOTZOT תוכלו למצוא מגוון מוצרים ומתנות לארגונים: תיקי צד מבד כותנה, תיקי שרוך, ספלי קרמיקה, תיקים מבד ניילון, תיקי ים, קנבס עבה, מחזיקי מפתחות, כובעי רשת, תיקים לגן, ציפיות לכרית, קלמרים, צידניות אישיות, בלוקי עץ, חולצות, תמונות מעוצבות, כיפות, כרבולות, סיכות דש, ספלים צבעוניים, מטריות, מגנטים, סינרי מטבח, פאזלים מעץ, תחתיות עץ לספלים, בקבוקי אלומיניום ומגבות, שניתן למתג באופן אישי על ידי צוות המעצבים הגרפיים בחנות. להזמנות היכנסו לאתר 

למה דווקא ZOTZOT?

כשאתם בוחרים מותג חברתי אתם מסייעים בקידום הזדמנות תעסוקתית שווה, תומכים בערכים חברתיים ונהנים ממוצרים איכותיים ממותגים באופן אישי וכמובן תיהנו ממהירות הספקת המוצרים הממותגים.

שילוב המוצרים של ZOTZOT עם TNX

רשת ZOTZOT וTNX, הינם מיזמים חברתיים מבית קבוצת שכולו טוב. ניתן לשלב את המתנות הממותגות עם מארזים מוכנים או מותאמים אישית מרשת המתנות החברתיות של הקבוצה TNX-הרשת מוכרת מארזי מתנות מפנקות הכוללות שוקולדים, יין, נרות, מוצרי ספא ועוד שכולם מיוצרים במפעלי הקבוצה תוצרת כחול-לבן ומהווים מסגרת הכשרה שיקומית לאנשים עם מוגבלויות.

במידה ותרצו לצרף למוצרים הממותגים מתנות חברתיות נוספות ניתן להרכיב מארזים מותאמים אישית וליצור מארז במיוחד בשבילכם.

לרכישת מתנות ומארזים חברתיים לחצו כאן.

דרך הענקת המתנות החברתיות שלנו אתם משפיעים לטובה על אנשים עם מוגבלויות,על הארגון וכמובן על עובדיכם- כי כשאתם בוחרים בקבוצת שכולו טוב, אתם בוחרים לעשות טוב לכם ולקהילה.

מתנות חברתיות
לראש השנה

מתנות חברתיות
לחנוכה

מתנות חברתיות
לפסח