מתנות חברתיות לפסח

בשנים האחרונות אנו רואים חברות, ארגונים, עסקים פרטיים ואף משקי בית רבים המבינים את החשיבות ברכישת מתנות חברתיות לפסח. מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לפנק את העובדים, הקולגות, הלקוחות ואף בני המשפחה שלכם במתנה לפסח ובאותה נשימה גם לתרום בצורה משמעותית לחברה. אין לנו ספק מה הייתה הבחירה שלכם. קבוצת שכולו טוב פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

מתנות חברתיות לפסח
תעסוקה לא.נשים עם חסמים תעסוקתיים

אז איך רוכשים מתנות וגם מסייעים לשילוב א.נשים עם חסמים תעסוקתיים בעולם העבודה? – רוכשים מתנות חברתיות מקבוצת שכולו טוב. שכולו טוב מפעילה את מותג המתנות TNX מתנות שעושות טוב, אשר מהווה מסגרת הכשרה תעסוקתית עבור א.נשים עם מוגבלויות ומסייע להשתלבותם בשוק העבודה החופשי.

בכל פעם שתקנו את אחד מהמוצרים של TNX אתם תהיו חלק בלתי נפרד מיצירת הזדמנות להשתלבות בשוק העבודה של אוכלוסיות מודרות ובעלות חסמים תעסוקתיים.

קבוצת שכולו טוב
חלק אינטגרלי ופעיל מן המלאכה

קבוצת שכולו טוב היא אחת מהקבוצות הבולטות ביותר בעולמות התעסוקה לא.נשים עם מוגבלויות ופועלת במטרה לשלב א.נשים עם חסמי עסוקתיים וחברתיים בעולם העבודה ובקהילה.

שכולו טוב פועלת על ידי מודל ייחודי שפיתחה- מודל היחידה המשלבת. מודל זה מאפשר לבנות לכל אדם תכנית שיקום מותאמת אישית- על פי הרצונות, מטרות והיכולות שלו כדי לאפשר השתלבות מוצלחת בשוק העבודה החופשי ובקהילה.

המטרה העיקרית של הקבוצה היא להעניק הכשרה תעסוקתית מלאה מוכוונת קריירה הכוללת את כל הכלים הנדרשים לניהול עצמאי של קריירה והתפתחות אישית בליווי מותאם אישי בהתאמה לצרכים, כישורים, יכולות ורמת תפקוד של כל האדם.

על מנת להכין אותם להשתלבות מוצלחת, לקבוצת שכולו טוב 10 מיזמים חברתיים המהווים מסגרות הכשרה תעסוקתיים עבור א.נשים עם מוגבלויות, בהם כל אחד יוכל להתנסות במקצועות שונים ויקבל כלים ליציאה לשוק הטבעי.

TNX מותג המתנות החברתיות מבית קבוצת שכולו טוב, המהווה מסגרת הכשרה תעסוקתית עבור א.נשים עם חסמים תעסוקתיים, בו מיוצרים מגוון מוצרים במפעלי הקבוצה משוקולדים, נרות, שתילים ועד למארזים ייחודיים לכל חג ואירוע במחירים שווים לכל כיס.

מתנות חברתיות לפסח
להעניק מתנה עם ערך אמיתי

אנו מאמינים במתנות שיש להן ערך, כאשר אנחנו מדברים על ערך אנו מדברים על ערך למקבל המתנה אך גם ערך לנותן. כשאנחנו ניגשים לרכוש מתנה אנו שואלים את עצמנו "מה הצד השני ירוויח מהמתנה?", כשאתם קונים מתנות חברתיות מ TNX שני הצדדים מרוויחים.

TNX  נותן לכם את האפשרות להעניק לארגון שלכם, לעובדי החברה ואף לבני המשפחה הקרובים מתנה עם ערך אמיתי. בכל פעם שתרכשו את אחד ממוצרי המותג אתם תיקחו חלק בלתי נפרד בקידום א.נשים עם מוגבלויות בעולם העבודה, ביצירת הזדמנויות להשתלבות בשוק העבודה תוך כדי יצירת תחושת מסוגלות אצל אותן אוכלוסיות לצד תחושת הסיפוק האישי שלכם.

לרכוש מתנה וליהנות מערך אמיתי לשני הצדדים מעולם לא היה קל יותר – בדיוק לשם כך קבוצת שכולו טוב נמצאת כאן עבורכם.

מתנות חברתיות לפסח
מה הם המוצרים אותם תוכלו לרכוש?

קבוצת שכולו טוב משקיעה מאמצים רבים בייצור מתנות כחול לבן לכל אירוע וחג המתאימות לכל אחד ואחת. כמו כן כל המוצרים הנמצאים באתר שלנו הינם מוצרים נגישים ואטרקטיביים אשר נותנים לכם את האפשרות לעשות טוב לקרובים שלכם ולחברה.

קבוצת שכולו טוב מפעילה למעלה מ – 30 נקודות מכירה של מתנות חברתיות בלב הקהילה ואתר אינטרנט ייעודי המיועד ללקוחות B2B, בו תוכלו לרכוש מגוון רחב של מתנות חברתיות לפסח. בין המתנות והמארזים תוכלו למצוא – מארזי שוקולד, מארזי שוקולד ויינות, מארזי ספא איכותיים, מארזי תבלינים (החג הולך להיות טעים מאי פעם), מארזי פינוק, מארזי שוקולד ויינות ועוד מגוון רחב של מארזים שווים.

למה מתנות שעושות טוב? כי משלב הייצור במפעלי הקבוצה ועד לשלב הרכישה בדוכנים ובאתר האינטרנט מעורבים א.נשים עם מוגבלויות. ברכישת המתנות החברתיות שלנו גם אתם שותפים בקידום וביצירת הזדמנות תעסוקתית שווה – זה הזמן שלכם לעשות טוב לחברה.

מה הם התהליכים
המתבצעים מאחורי הקלעים?

אנו מאמינים כי חומר הגלם של האנשים איתו אנו עובדים הוא המשאב החשוב ביותר לשם הצלחת המוצר. המסע של מארזי המתנות מתחיל במפעלי הייצור של TNX אשר הוקמו תוך מטרה מרכזית לספק מענה הכשרתי, שיקומי, תעסוקתי וליווי מלא אל מגוון רחב של אוכלוסיות מודרות, אוכלוסיות בעלות חסמים תעסוקתיים. במפעלי הייצור של קבוצת שכולו טוב אנו רואים כי אותן אוכלוסיות פועלות ללא לאות לשם ייצור שוקולדים, נרות, סבונים ועוד מגוון רחב של מוצרים אחרים.

מפעלי הייצור בקבוצה מגבירים את תחושת הביטחון והאמונה העצמית, מעניקים יכולת תרגול עבודה , לרכוש כישורים וכלים רבים אשר יקדמו אותם בעבודות עתידיות ולחזק את השייכות לחברה – כל אלו מפתחים אותם גם בפן האישי וגם ביציאה אל שוק העבודה החופשי.

כיום ניתן למצוא למעלה מ – 30 דוכני מכירה הממוקמים בנקודות שונות ברחבי הארץ – לרשימת הסניפים שלנו.

את כל דוכני המכירה מאיישים א.נשים עם חסמים תעסוקתיים וגם תפעול אתר האינטרנט נעשה על ידם. כך שמרגע הייצור ועד העברת המוצרים אל הידיים שלכם.

איך לבחור מתנות לפסח?

בחירת מתנות לפסח הינה מלאכה פשוטה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כיום באתר של קבוצת TNX וב-30 הסניפים שלנו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מתנות מותאמות אישית עבורכם. כמו כן, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל עת על מנת לאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ולהתאים עבורכם את המתנות הטובות ביותר.

מתנות חברתיות לפסח
עלייה ברמת הפרודוקטיביות של העובד

מאז ומתמיד רכישת מתנות חברתיות לפסח הייתה מלאכה שהעסיקה ארגונים, מוסדות ובעלי עסקים. בשנים האחרונות אנו עדים למחקרים הקושרים בצורה ישירה בעלי עסקים המשקיעים בעובדים שלהם, בונים עבורם סביבת עבודה נוחה ואף דואגים לתגמל אותם בחגים, מועדים וזמנים חשובים על ידי מתנות לבין עלייה משמעותית בתחושת השייכות ואף בתחושת הפרודוקטיביות של העובדים.

לכן, מעבר לכך שאתם נהנים מהיכולת לשמח את עובדיכם ולתרום לחברה אתם זוכים בעובדים פרודוקטיביים יותר, פרואקטיביים יותר, ובעלי תחושת שייכות ומורל כללי גבוהים אף יותר.

אמרתם מתנות חברתיות לפסח
אמרתם קבוצות שכולו טוב

הפסח הזה לא קונים מתנה רגילה, הפסח הזה קונים מתנות חברתיות. קבוצת שכולו טוב הוקמה בשנת 2005 עם חלום גדול וחזון להטמיע חדשנות בעולם השיקום התעסוקתי והחברתי לצד שילוב אנשים עם חסמים תעסוקתיים בעולם העבודה ובקהילה.

הקבוצה עובדת סביב השעון במטרה לפתח מסגרות שיקום ייחודיות ומותאמות לאוכלוסיות רבות, ולייצר אימפקט מדיד משמעותי בעולם השיקום.

אנו מזמינים אתכם לעשות הפסח טוב – אנו מזמינים אתכם לבחור TNX

ברכישת מוצר מאחד ממפעלינו הנכם שותפים לקידום וליצירת הזדמנות תעסוקית שווה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים: