תחומי הקבוצה »

הכירו את אור דורון – מנהל תחום "המותגים היצרניים"

חטיבת המפעלים היא המעניינת בשכולו טוב, כיוון שמשלבת עבודת צוות חזקה בין מקבלי השירות. תפסנו את אור דורון, מנהל חטיבת המותגים היצרניים של המותגים היצרניים, לשיחה קצרה על המפעלים השונים????

היי אור! מה שלומך? נשמח שתציג את עצמך ????

הי מעולה תודה! שמי אור דורון, נשוי להילה ואבא ליונתן, יואב, יגל ודניאל.

אני מנהל את חטיבת המותגים היצרניים החל מחודש מאי 21, לאחר כמה תפקידים מאתגרים בתחום ניהול התפעול, הלוגיסטיקה והייצור בחברות מהמובילות בתחומן.

הגעתי לקבוצה דרך חבר שהפנה אותי למשרה כאשר אמר "תחשוב איזה כיף יהיה לעבוד במקום שקוראים לו שכולוטוב…"

זה באמת כייף ????

ספר לנו מה זה אומר המותגים היצרניים?

המותגים היצרניים הם בעצם מפעלים שונים שבהם מקבלי שירות מקבלים הכשרה תעסוקתית. נכון להיום, יש 13 יחידות שונות שביניהן ניתן למצוא מפעלי מזון, מפעלים בתחום עיצוב הבית, נוי, סבונים, מחסנים, חנות עיצוב קטנה ומטריפה ו.. אפילו משתלה!!

מסגרת ההכשרה אותה אנו מעניקים בחטיבה רחבה מאוד, ומעניקה למקבלי השירות שלנו סל כלים מקצועיים והכשרות אישיות אשר יסייעו להם לצאת בביטחון לשוק התעסוקה החופשי במגוון תחומים ובדגש על עולם התעשייה המתפתח.

מקבלי השירות אצלנו שותפים לעשייה ונמצאים כבעלי תפקידים וקבלת החלטות, החל מביצוע ספירות מלאי, בקרת איכות מוצר, אחראיות על צוותי עבודה ועד הצעות ואישור פיתוח למוצרים חדשים. כל זאת בליווי והקניית יכולות דיגיטליות- מתוך ראייה כי בעתיד הקרוב, ממש מעבר לפינה, יכולות עבודה בסביבה דיגיטלית תהווה תנאי הכרחי בכל תחום.

ואוו נשמע ממש מעניין! מה מייחד את החטיבה משאר התחומים בקבוצת שכולו טוב?


זהו אחת החטיבות הגדולות בקבוצה, עם כ-1,000 מקבלי שירות. אופי העבודה שלנו בחטיבה, ובמפעלים, מאפשר עבודה בקבוצות עניין ותעסוקה שונות ומגוונות, ומעבר בתוך מפעל מקבוצה לקבוצה בהתאם להתקדמות ולצורך הפרטני של כל מקבל שירות.

ומה אתה הכי אוהב בעבודה?
את העבודה המשותפת של הצוותים ומקבלי השירות אשר מצליחה להגיע ולהשפיע בכל מפעל ויחידה. כמנהל החטיבה אני נהנה לראות ומעודד עצמאות תפעולית לכל יחידה ככל הניתן.


כמה זמן התחום קיים?
כבר יותר מ-15 שנה! המפעל הראשון – מפעל הנרות candle house בגלגולו הראשון נפתח כבר בשנת 2005..


וואו! מה המטרה העיקרית שלכם?
המטרה העיקרית שלנו היא להעניק סל שלם של יכולות אישיות וכלים מקצועיים על מנת לשלב כמה שיותר מקבלי שירות בשוק התעסוקה.

רוצה לספר לנו משהו שלא ידענו על התחום?
את רוב המוצרים אנחנו ממציאים ומפתחים "בבית" מתוך צוותי פעולה משותפים של מנהלים ומקבלי שירות.

תותחים! ספר לנו איך אתה חושב שהחטיבה משפיעה על מקבלי שירות, ואילו תפקידים ישנם?
אני רוצה להאמין שהמיזם כבר לא מיזם אלא דרך חיים אצל מקבלי השירות שלנו. אנו מעניקים מגוון כלים והכשרות שיקומיים ומקצועיים משמעותיים למקבלי השירות, וכמטרה מעוניינים לשלב את מקבלי השירות בשוק התעסוקה באופן מלא, אך יחד עם זאת, המפעלים והצוותים מתפקדים כבית בטוח עבור מקבלי השירות שלנו, אנו תמיד שם להקשיב, לעזור, לתמוך, לקדם ולענות בכל פנייה ובכל זמן.

לשמחתי, החטיבה שלנו רחבה כל כך, כך שאנו יכולים להציע מגוון אפשרויות תעסוקה משמעותיות, מעניינות, מאתגרות ומספקות למקבלי השירות שלנו.

החל ממחסנאים, עובדי ייצור, מבקרי איכות, ראשי צוותים, אחראי קו ועוד. הבונוס המרכזי הוא שלכל תפקיד אצלנו בתחום, ישנה "מקבילה" בשוק התעסוקה, ולכן כל אפשרות תעסוקה אצלנו בחטיבה הינה שוות ערך ברוב ההיבטים למשרה בשוק התעסוקה.

נשמע שיש הרבה גיוון במותגים ושאפשר להשתלב בהמון תפקידים. ממש לפני סיום ספר לנו מה המוטו שלך בחיים?

המוטו שלי בחיים לקוח מציטוט של מייקל ג'ורדן, הכדורסלן הטוב בעולם, ואולי אפילו הספורטאי הטוב בעולם:

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.

חלק מהאנשים רוצים שזה יקרה, חלק מייחלים שזה יקרה ואחרים עושים שזה יקרה..

אז עם המשפט המנצח הזה נסיים את הריאיון תודה רבה לך ששיתפת והמון בהצלחה:)


"תודה לכם!"

[poll]