עמותות סל שיקום

מסל שיקום לקבוצת שכולו טוב

"סל השיקום" הוא סל שירותים שמספקת המדינה לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית על מנת שיוכלו להשתמש במערך שירותי השיקום המגוונים בקהילה לקידום תהליך שיקומי אישי. במסגרת השיקומית אדם עובר תהליך צמיחה, התפתחות, מציאת משמעות ומטרה לחיים לצד ההתמודדות עם המגבלה.

משרד הבריאות מספק שירותי סל שיקום לבוגרים מעל גיל 18 המוכרים בביטוח לאומי עם לפחות 40% נכות.  

הסל כולל מגוון שירותים שניתן לממש בעמותות שונות בתחומים כמו תעסוקה ושילוב במעגל העבודה, תיאום תוכנית שיקומית בקהילה, סומכות שיקומית, סיוע למשפחות נפגעי נפש, טיפול דנטלי, השכלה, חונכות חברתית, דיור סיוע ברכישת ציוד ראשוני למגורים, חברה ושעות פנאי.

איך בוחרים נותן שירות?

קיבלתם זכאות לסל שיקום איך תתקדמו מכאן? אתם נוכחים לגלות שיש מגוון רחב של נותני שירות העוזרים לנתב את הידע המקצועי שלהם, מהאפיון הראשוני של מקבל השירות ועד להשתלבות במסגרת ויצירת תהליך עבודה המשותפת. ההרגשה יכולה ליצור הצפה ובלבול, קושי במציאת בעל המקצוע המתאים, אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

כדי לבחור בעמותה או ארגון שייתן לכם שירות שרלוונטי עבורכם, אנו מציעים שתבדקו מי מנותני השירות מעניקים לכם תחושת ביטחון להשתלבות בעבודה ובקהילה, ותבדקו את שלושת הפרמטרים הבאים:

  1. מהם השירותים שהעמותה מציעה?
    כאמור בסל שיקום יש מגוון רחב של שירותים שאתם זכאים לקבל, אך לא כל העמותות מעניקות את כל שירותי סל השיקום יחד, לכן יש לוודא כי אכן העמותה מעניקה את השירות שאליו אתם זכאים.
  2. האם יש המלצות?
    אם אתם מכירים חברים שנמצאים איתכם או עברו את התהליך לפניכם, בקשו שיספרו לכם על עמותות המספקות שירותי סל שיקום ובקשו המלצות.
  3. האם יש חיבור?
    כדי לקבל את הרושם הטוב ביותר, אנו ממליצים להיפגש עם איש צוות מטעם העמותה שיענה על כל השאלות שלכם, יכיר לכם את המסגרת ויעמיק לגבי כלל השירותים שהעמותה מספקת. במידה והיחס האישי והחיבור טוב- זוהי כבר התחלה טובה.
    מומלץ גם לבקש לשוחח עם מקבלי שירות המשתמשים בשירות, כדי לשמוע מהם על החוויה שלהם ולשאול את השאלות שמעניינות אתכם, דבר זה יספק לכם התרשמות מעמיקה יותר על השירות הניתן במקום.

אנו ממליצים לאסוף כמה שיותר מידע מבחוץ ומבפנים כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, ולזכור- כי תמיד ניתן להפסיק את השירות ולחפש שירות אחר שאולי מתאים לכם יותר.

קבוצת שכולו טוב- מספקת שירותי סל שיקום לא.נשים עם מוגבלויות

קבוצת שכולו טוב מסייעת לא.נשים עם מוגבלויות להשתלב בשוק העבודה החופשי ובקהילה ומספקת שירותי שיקום בנושא פיתוח קריירה- השתלבות בשוק העבודה ופנאי בקהילה.

אנו מספקים מגוון שירותים שונים ומותאמים אישית מהקניית ידע, צמצום פערי קריירה בעולם העבודה, תוכנית לווי אישית המאפשרת מציאת מקום עבודה תוך מתן כלים והדרכה אישית צמודה, צמצום פערים חברתיים המסייעים ביצירת דינמיקה בקהילה ובעבודה, והכל בליווי גורמים מקצועיים- רכזות תעסוקה והדרכה, עובדים מוסמכים ומקצועיים וצוותי שיקום.

צוותי השיקום קבוצה מתכננים תהליך שיקום מיטבי אישי ופרטני יחד אתכם, בהתאמה מלאה למטרות וליעדים שלכם, במטרה לסייע לכם להשתלב וללוות אתכם בעולם העבודה, פיתוח קריירה ובקהילה.

שכולו טוב מסייעת לכם לקדם ולפתח את הקריירה שלכם, בליווי וסביבה מכילה, תומכת ומאפשרת צמיחה בכל תחומי החיים לכל אחד ואחת.

שכולו טוב- מה אנחנו מציעים?

בקבוצת שכולו טוב קיימים מגוון תכניות ומסלולים מקצועיים וחברתיים המסייעים להשתלבות בקהילה ובעבודה ומאפשרים ליצור אורח חיים איכותי ושגרה עצמאית.

שיקום חברתי – שילוב בקהילה

החטיבה החברתית– שיקום חברתי לא.נשים עם מוגבלויות הזכאים לשירותי סל שיקום ממשרד הבריאות או מוכרים במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים. שירותי פנאי ובילוי להשתלבות בקהילה, הכוללים מגוון פעילויות פנאי במטרה לעודד פנאי עצמאי ולחזק את תחושת המסוגלות.

התכניות של החטיבה החברתית:

יאללה: תכנית פנאי הכוללת מגוון פעילויות, חוגים וטיולים משותפים. התכנית מאפשרת להגדיל את מאגר החברים, להעלות את תחושת הביטחון העצמי ומספקת כלים ליצירת פנאי עצמאי ולהשתלבות בקהילה.

יאללה מבלימ.ות: תכנית ייעודית לזכאי סל שיקום של משרד הבריאות מהקהילה הלהטב"קית, הכוללת פעילויות פנאי מותאמות ומסייעת עם סוגיות שונות הקשורות לנטיות המיניות, בסביבה תומכת ומכילה.

יאללה חוגים: החטיבה החברתית מעבירה חוגים וסדנאות במרכזים לבריאות הנפש ומציעה השתלבות בפנאי והעשרה עוד בשלב האשפוז.

סבבה- מרכזי פנאי בילוי וקהילה: תכנית פנאי וחוגים המיועדת לילדים, נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים המוכרים במנהל המוגבלויות ברווחה.

סבבה מרכז משפחות- ליווי ותמיכה על ידי מפגשים וסדנאות לבני משפחותיהם של ילדים, נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים.

סבבה נופשונים- תכנית המציעה טיולים, סיורים ואטרקציות משותפות עבור משפחות המוכרות עם אוטיזם בסבסוד משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים.

סווא: שירותי פנאי חברה וקהילה המיועדים לחברה הערבית וכוללת מגוון פעילויות פנאי ברחבי הארץ במטרה להכיר אנשים חדשים ולבלות יחד.

 

שיקום תעסוקתי- מסגרות הכשרה תעסוקתיות

מסגרות ההכשרה בקבוצה:

בכל מסגרות ההכשרה בקבוצה תוכלו לרכוש  מיומנויות תעסוקתיות, כלים להשתלבות בשוק העבודה, ניהול תקשורת בינאישית והתנסות מעשית בתפקידים שונים.

TNX מותג המתנות של קבוצת שכולו טוב ומונה 30 דוכנים ברחבי הארץ. ב TNX תוכלו להתנסות בתפקידים שונים כמו לוגיסטיקה, ניהול ותפעול אתרי אונליין, מכירות ועוד.

קפה טוב– רשת בתי קפה חברתיים הפרוסים ב 12 סניפים ברחבי הארץ. בקפה טוב תוכלו להתנסות בתפקידים מעולם המסעדנות: מטבח, שירות לקוחות, מכירה, לוגיסטיקה, מלצרות ועוד. 

דנדשה– רשת חנויות בגדי יד שנייה חברתית המציעה התנסות בתפקידים: מכירות, תפירה, שירות לקוחות, אחראית משמרת, תפעול אתר אונליין, מכירות ועוד.

סיפור חוזר– רשת חנויות ספרי יד שניה ובה ניתן להתנסות בתפקידים מגוונים מסידור מחסן, לוגיסטיקה, מכירות, קופה, שירות לקוחות, תפעול אתר אונליין ועד לכתיבת תקצירים ותוכן.

כלב טוב- שירות הולכת כלבים ייחודי המאפשר עצמאות רבה ותנועתיות, השירות מיועד לכל אוהבי הכלבים המעוניינים בלוח זמנים גמיש.

המותגים היצרניים- אם אתם אוהבים ליצור ולקחת חלק בעיצוב מתנות המפעלים היצרניים שלנו זה המקום בשבילכם. במותגים היצרניים תהיו שותפים ליצירת המתנות למותג TNX משלב הייצור ועד לשלב האריזה.

ENTER – סטודיו לעיצוב גרפי, תכנות ופיתוח המאפשר צבירת ניסיון וקפיצת מדרגה לעולם העבודה. בסטודיו תוכלו להתאמן ולצבור ניסיון בבניית תיק עבודות.

כל מיזמי ההכשרה פועלים במודל "היחידה המשלבת" שפותח בקבוצה, הכולל מלבד הכשרה תעסוקתית גם מערכי למידה ופיתוח מיומנויות רכות, הכנה וליווי בהשתלבות בעולם העבודה (ביחסי עובד מעסיק ותנאים סוציאליים מלאים), החל מהיום הראשון להשתלבות ביחידה, או בכל זמן שתבחרו בכך, בליווי רכז.ת תעסוקה נתמכת המלווה אותכם לכל אורך התהליך.

שירותי תעסוקה נתמכת ישירה

תעסוקה נתמכת ישירה הוא שירות המיועד לכל מי שמעוניין בקרש קפיצה לעולם העבודה. השירות מיועד לזכאי סל שיקום או שירותי מנהל מוגבלויות, בו יתלווה אליכם רכז או רכזת תעסוקה נתמכת שתסייע לכם במציאת עבודה מותאמת עבורכם בהתאם לרצונות, ליכולות ולצרכים שלכם. הרכזים יעזרו לכם להתכונן לראיונות עבודה, קורות חיים ויישארו לצדכם גם לאחר ההשתלבות במקום עבודה לפתירת דילמות וסיוע בתיווך מול המעסיק, תכנון קריירה ארוך טווח, קידום ומעבר בין עבודות בהתאם לרצונכם.

 

שירותי פנאי
בקבוצת שכולו טוב

שיקום והכשרה
בקבוצת שכולו טוב

תעסוקה נתמכת
בקבוצת שכולו טוב

קבוצת שכולו טוב

אז אם אתם מחפשים עמותה שתסייע לכם להשתלב בשוק העבודה החופשי ובקהילה, הגעתם למקום הנכון!

אנחנו מבטיחים לאפשר לכם את כל מה שדרוש על מנת שתוכלו לעבור תהליך מרתק של הכשרה מותאמת אישית, ולסייע לכל מקבל שירות לבנות חיים איכותיים ומשמעותיים עבורו עם מבט אל העתיד תוך שאיפה להביא למימוש הפוטנציאל האישי של כל אחד ואחת.

הצטרפו אלינו למסע משותף!

מוזמנים לקרוא עוד על המיזמים ועל השתלבות בעולם העבודה ובקהילה באתר שכולו טוב.

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם