קבוצת שכולו טוב זכתה בפרס זוסמן- ג'וינט על עשייה חברתית חדשנית!

שמחים וגאים לבשר על זכיית קבוצת שכולו טוב בפרס "זוסמן-ג'וינט" היוקרתי, שמציין לשבח את העשייה החברתית-חדשנית שבקבוצה. הקבוצה זכתה בקטגוריה “מודלים חדשניים למתן שירותים חברתיים במציאות משתנה" בזכות הישגיה בזמן הקורונה ????

פרסי זוסמן-ג'וינט מוענקים למעלה מעשור לארגונים ועמותות בתחום פיתוח השירותים החברתיים בישראל. הפרס נחשב לפרס הגדול ביותר בעשייה החברתית בישראל, שכן עצם הזכייה בו מודה לאנשים המסייעים לקבוצות חלשות בחברה הישראלית.

אנו שמחים וגאים לבשר על זכיית קבוצת שכולו טוב בפרס "זוסמן-ג'וינט" היוקרתי שמציין לשבח את העשייה החברתית-חדשנית שבקבוצה. הקבוצה זכתה בקטגוריה “מודלים חדשניים למתן שירותים חברתיים במציאות משתנה" בזכות ההישגים שלה בזמן הקורונה, ביניהם גם הקמת אתר ALL GOOD ותפעולו.

כזכור, קבוצת שכולו טוב הוקמה מתוך חזון לתת חדשנות ותפיסת עולם אחרת לשיקום התעסוקתי החברתי לאנשים עם מוגבלויות. הקבוצה נתמכת על ידי משרד הבריאות, משרד העבודה והרווחה, משרד הבטחון ושירות בתי הסוהר.

מודל היחידה המשלבת, זוכה פרס האו"ם לשנת 2017, הוא מודל שיקומי פורץ דרך שפותח על ידי הקבוצה. מודל זה, הוא בסיס ההפעלה של הקבוצה ומוטמע בכל פעילויותיה. המודל מקדם את התפיסה ששיקום מיטבי יתרחש בסביבה המשלבת כמה אפשרויות מקדמות תעסוקה במקביל הכוללות הכשרה תעסוקתית ותרגול אותנטי של מגוון תפקידים ומשימות הרלוונטיים לעולם העבודה, עם אינטראקציות ומשמעות לקהילה ולחברה, פיתוח מיומנויות, התנסויות ולמידה.

הצוות הזוכה הוא צוות הפיתוח והשיקום המקצועי של הקבוצה. הצוות מלווה ביום יום מקבלי שירות בתהליכי שיקום תעסוקתיים וחברתיים בהתאם למודלים המקצועיים והשיקומיים של הקבוצה.

כבוד ענק ושאפו לכל הצוותים על העשייה וההצלחות. ישר כוח!

כתבות נוספות

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב בסימן #זו__השנה_שלי התקיים השבוע באווניו והגיעו אליו כ- 3000 מקבלי שירות! אנחנו עדיין מתאוששים, מקווים שנהניתם!
חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.