ניצחונה של היד השנייה

חודש הספר עבר מעלינו במהרה ורותי זוארץ מסיפור חוזר כתבה על חנויות היד השנייה ועל ייחודיות הספרים בסיפור חוזר

כמו במחשבות, המחשבה הנוספת היא תמיד עמוקה ומעניקה יותר. החוכמה היא תמיד בדיעבד, והיד השנייה היא תמיד חכמה יותר מאשר זו הראשונה. כך גם בשוק הספרים, שהחנויות וקטגוריות יד שניה פורחות בו. כשאתה קונה ספר יד שנייה, אתה מרגיש את האנרגיה שהקורא לפניך קרא.

חנויות יד שנייה שמוכרת את אותם הספרים שהיו להיט במחיר של כ-100 ₪ עם יציאתן לשוק, אתה רוכש, כעבור תקופה מסוימת, עם קצת סבלנות בשליש מחיר ביד שנייה. תולעי הספרים- הקוראים גילו זאת, ואת הקסם של החזקת ספר שכבר החזיקו ולהרגיש את "האופי", של הקוראים הקודמים.

כך ספרים זוכים לחיי נצח, ולא נגרסים חלילה, בתהומות העשייה של הזמן.

בארץ יש אינספור חנויות לספרי יד שניה ואחת מהן מיוחדת במינה – רשת סיפור חוזר. סיפור חוזר הינה רשת חנויות ספרים חברתית המהווה מרכז הכשרה שיקומי לא.נשים המתמודדים עם חסמים תעסוקתיים, דרך שימוש חוזר בספרים. והמחירים? כל ספר בעלות של 20 שקלים בלבד!

חנויות היד השנייה הם כמו חנות עם ויטרינה ששבה ומחברת את הצופים בה למשהו חי ופועם אנושית.

אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים היכן לרכוש את הספרים שלכם, תזכרו שיש רשת חברתית בפריסה ארצית שמוכרת מגוון של ספרים מכל הסוגים ומכל הצבעים בעלות של 20 שקלים ????

לרשימת הסניפים של סיפור חוזר.

נכתב על ידי רותי זוארץ מסיפור חוזר חיפה- סופרת, משוררת, עיתונאית ומעבירת סדנאות כתיבה.

לכל הכתבות של סיפור חוזר לחצו כאן

כתבות נוספות

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב בסימן #זו__השנה_שלי התקיים השבוע באווניו והגיעו אליו כ- 3000 מקבלי שירות! אנחנו עדיין מתאוששים, מקווים שנהניתם!
חברות, ארגונים ובעלי עסקים, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים בכמויות גדולות הכוללות מיתוג ייחודי עבורכם- הגעתם למקום הנכון.