עטיפה של תקווה

קבוצת שכולו טוב חברה לשירות בתי הסוהר בפרויקט ייחודי עבור אסירים במטרה לספק הכשרה שיקומית תעסוקתית שתסייע להם לרכוש מיומנויות הרלוונטיות לעולם העבודה ולהשתלב בהמשך בשוק העבודה הטבעי.

לפני מספר חודשים, שירות בתי הסוהר פנה לקבוצת שכולו טוב עם צורך למצוא תעסוקה לאסירים באוכלוסיית קצה- אסירים עם מוגבלויות.

קהל היעד שייכנס לפרויקט הייחודי "שוקולטופ- עטיפה של אהבה" מורכב מאסירים הנמצאים באגף טעוני פיקוח- אוכלוסייה בעלת מאפיינים מיוחדים המוכרים עם מגבלה נפשית, אשר מתקשה להתמודד עם סיטואציות שונות במאסר, ועל כן זקוקה להשגחה ולתמיכה מוגברת.

לאחר תהליך ארוך של חשיבה מעמיקה, הבנה של השירות וקהל היעד הן מהפן הביטחוני והן מהפן השיקומי, שירות בתי הסוהר בליווי מקצועי של קבוצת שכולו טוב הקים את מפעל השוקולד הראשון מסוגו בעולם המכשיר אסירים לשוק העבודה החופשי.

קבוצת שכולו טוב מספקת את הידע המקצועי, אחראית על תהליך השיקום ופיקוח על מסגרת ההכשרה עד לתום ריצוי תקופת המאסר של האסיר והשתלבותו בתוכניות המשך בקהילה.

בסוף החודש (מרץ) נקיים השקה רשמית חגיגית עם הפיקוד הבכיר של שב"ס והנהלת הקבוצה.

עבורנו זאת רק ההתחלה, בימים אלו אנו כבר עובדים על מודלים נוספים באגפים ובבתי סוהר אחרים שיספקו שיקום תעסוקתי לאסירים בדרך לחזרתם ולהשתלבותם בחברה.

בהזדמנות זאת אנו רוצים להודות לצוות קורינט שסייע בליווי המקצועי ולמיזם ENTER שעיצב את הלוגו למפעל החדש ובימים אלו את החומרים השיווקיים של המיזם????

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה