מטוקיו לתל אביב

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!

מטוקיו לתל אביב – שיפור שירותים קהילתיים לאנשים עם מוגבלויות! לפני כשבועיים היה לנו את הזכות לארח נציגים מחברת Starline מטוקיו ולהציג להם את מודל השיקום הייחודי של הקבוצה, יחידות ההכשרה המגוונות ולשוחח על שיתופי פעולה עתידיים יחד.

את חברת Starline פגשנו במהלך מצגת שהעברנו לפני שלושה חודשים בכנס "נכות ועבודה" שאורגנה על ידי קרן ניפון בטוקיו והבנו שאנחנו חייבים להכיר לעומק!

Startline מסייעת ליותר מ-1900 אנשים עם מוגבלות במסעות התעסוקה שלהם בלמעלה מ-37 מקומות מבוססי קהילה ברחבי טוקיו.

במהלך הביקור בן ארבעת הימים בישראל- סיירנו בין יחידות ההכשרה השונות, ראיינו מקבלי שירות וקיימנו דיונים מעוררי תובנה עם הצוות, נפגשנו עם שני מעסיקים שלנו (מתוך 500) – מוזיאון ישראל וקסטרו הודיס, ועם מחלקת בריאות הנפש במשרד הבריאות.

הבנו שלמרות הבדלים השונים והתרבותיים בין המדינות, ה-DNA של שני הארגונים די דומה- המטרה היא לשבור מחסומים, לנפץ סטיגמות ולהבטיח שילוב של אנשים עם מוגבלויות בעולם העבודה ובקהילה.

בנתיים אנחנו ממשיכים לחשוב יחד על שיתוף הפעולה החדש…

עד הפעם הבאה- אריגאטו ותודה!   🇮🇱 ❤️ 🇯🇵

קצת תמונות מהמפגש:

כתבות נוספות

בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨