היפנים לומדים מקבוצת שכולו טוב הישראלית על ה”מודל המשלב” להכשרה תעסוקתית של אנשים עם מוגבלויות מורכבות!

קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.

קבוצת שכולו טוב הישראלית מביאה גאווה לאומית בימי המלחמה.

עופר כהן- מנכ"ל קבוצת שכולו טוב, ואופיר פלג- מנהל הפיתוח הבינלאומי בקבוצה, התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם, במהלך הכנס השנתי “תעסוקה ומוגבלות” שמארגנת קרן ניפון- ארגון יפני עצום בעל הכרה בינלאומית נרחבת, העוסק בחדשנות חברתית על שלל היבטיה.

זו הפעם הראשונה שקרן ניפון יוצאת מגבולות יפן ומזמינה מדינות נוספות להציג מודלים חדשניים שפותחו מטעמם במטרה ללמוד ולהעתיק את ההצלחה של המודלים , כתוצאה מכך קבוצת שכולו טוב פתחה דלת הן לישראל והן לארגונים נוספים מהעולם להתארח בכנס ובכך לקיים סיעור מוחות מחוץ לגבולות יפן .

המודלים השיקומיים של שכולו טוב מתמקדים בהכשרה תעסוקתית וחברתית על ידי מרכזי שיקום והכשרה שונים המאפשרים התנסות במגוון רחב של תפקידים מעולמות העבודה מתחום הייטק, אופנה, ייצור, לוגיסטיקה ועד לעיצוב גרפי. הקבוצה מספקת שירותים בשיתוף משרדי הממשלה השונים, ופועלת למען קידום השתלבות אנשים עם מוגבלויות בחברה. המודלים זכו בפרסים בינלאומיים רבים.

קבוצת שכולו טוב היא הארגון הראשון בעולם שהגיע לדבר בפני קרן ניפון ואין גאים מאיתנו על כך! 👏🏼👏🏼

קצת תמונות מהכנס:

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨