תחומי הקבוצה »

לקוחות מספרים עלינו – כלב טוב!

אם לא ידעתם, "כלב טוב" הוא מיזם המשלב אנשים בעלי חסמים תעסוקתיים לתעסוקה באמצעות בעלי חיים! מקבלי השירות בקבוצת שכולו טוב מספקים שירותי דוג-ווקינג למעל 150 לקוחות קבועים בתמורה כספית הכי נמוכה בשוק- 25 ₪ בלבד לחצי שעה! רוצים לדעת מה לקוחות מספרים עלינו? הכל בכתבה!:)
שריף הכנעני

אלעד אור – מקבל שירותי דוג ווקר מקבוצת שכולו טוב מזה שנה.

אלעד מספר לנו שהסיבה שבחר דווקא בשירות חברתי על פרטי היא שהשירות מצוין ויעיל. המחיר הרבה יותר זול מהמחירים בשוק, וגם, שהגיבוי של רכז כלב טוב מאוד משמעותי עבורו- "אני יודע שהדוגווקר שלי דואג לכלב שלי, וגם שיש רכז שייתן גיבוי במידה והדוגווקר שלי לא יכול להעניק לי שירות מכל סיבה שהיא".

מעבר לכך שהוא מרגיש שהוא תורם למיזם חברתי הוא מרגיש שהכלב שלו נמצא בידיים טובות! במיוחד כי כל הדוגווקרים בקבוצה מלווים על ידי אנשים שעברו הכשרה באילוף ומאוד ערניים ומקצועיים.

איזה סוג כלב יש לך? – "כנעני מעורב זקן וחביב ?".

כמה זמן יש לך את הכלב? –  "יש לנו את שריף כבר 11 שנים".

מתי התחלת להשתמש בשירותי דוג ווקר, ומה הסיבה? "התחלתי להשתמש בשירותי דוגווקר באופן יום יומי כי הכלב שלי כבר זקן וכשיש לו טיולים נוספים כל יום זה עוזר לו לחלץ קצת עצמות ולעשות צרכים".

האם אתה מרגיש שינוי בהתנהגות הכלב? "בטח, כל יום בשעה 11 שריף מחכה ליד הדלת בציפייה לטיול שלו! אחרי שהוא מטייל עם הדוגווקר הוא הרבה יותר רגוע, ולי האמת, הרבה יותר שקט בראש".

האם תמליץ לאנשים על השירות? "מומלץ מאוד! שירות בטוח, זול, אמין, נעים ואוהב כלבים".

אוסטין ואיתן במשד

איתן במשד  – מקבל שירותי דוג ווקר מקבוצת שכולו טוב מזה שנתיים.

הוא מספר שהסיבה שבחר דווקא בשירות חברתי על פרטי היא שלאשתו ולו יש לוח זמנים שבועי מורכב ולכן חיפשו סידור קבוע לכלב שלהם- "כשראינו שיש מיזם שעושה זאת, היינו ממש שמחים כי ידענו שיש לנו למי לפנות, שנקבל שירות באופן קבוע ומסודר ושנוכל להיות שקטים ורגועים שיש לנו סידור להוצאת הכלב באופן קבוע".

איזה סוג כלב יש לכם? –  "פוינטר מעורב".

כמה זמן יש לכם את הכלב? – "9 שנים".

מתי התחלתם להשתמש בשירותי דוג ווקר, ומה הסיבה? – "התחלנו להשתמש בשירותי כלב טוב לפני כשנתיים כשאשתי הייתה בהיריון מתקדם ונכנסה לשמירת היריון, היא לא יכלה להוציא יותר את הכלב שלנו בצהריים וחיפשנו פתרון קבוע ויציב לאורך זמן".

האם אתה מרגיש שינוי בהתנהגות הכלב? – "אוסטין, הכלב שלנו, הוא כלב דומיננטי ועקשן (כמו רוב הפוינטרים ?) הוא יכול להיות חששן מאוד והוא לא מתחבר בקלות לאנשים שהוא לא מכיר.

החיבור שיש לו עם המוליך שלו הוא פשוט מדהים. בהתמדה ובסבלנות רבה הצוות המקצועי של שכולו טוב והמוליך בנו עם אוסטין מערכת יחסים מקסימה. כיום, הוא מחכה ליד הדלת בשעה בה הוא רגיל לצאת לטיול עם המוליך שלו. הוא מצפה לכך מאוד והוא מאוד שמח כשהמוליך מגיע והם יוצאים יחד לטיול ארוך ונעים"

האם תמליץ לאנשים על השירות? – "בשמחה רבה. מעבר ליחס האישי והמדהים שאוסטין מקבל מהמוליך ומהצוות המקצועי, השירות הוא נהדר, אמין ולא יקר".

רוצים להיות הלקוחות הבאים שלנו? מעולה! שלחו הודעה באתר 🙂

[poll]