קוטפים פרס נוסף לשנת 2022!

גאים להכריז על זכייתנו שנה שלישית ברציפות בפרס של ארגון IAUD הבינלאומי לעיצוב חברתי!

קבוצת שכולו טוב גאה להכריז על זכייה בפרס הזהב של ארגון IAUD הבינלאומי זו השנה השלישית ברציפות והפעם על שאלון מיפוי אוריינות דיגיטלית DPQ ומערך ההכשרה מותאם עבור א.נשים עם מוגבלויות.

פרס ה IAUD – International Awards for Universal Design (IAUD) ניתן זו השנה ה-11, והשנה זכו 22 ארגונים שונים מרחבי העולם ב 8 קטגוריות שונות.

השאלון ומערך ההכשרה זכו בפרס הכסף בקטגוריית ההכשרה בגין היותם פרקטיקה המותאמת לאנשים עם מוגבלויות ומסייעת בהשתלבותם בחברה.

שאלון האוריינות הדיגיטלית מסווג את רמת הידע של מקבלי השירות הממלאים אותו ל-3 רמות שונות בתחום האוריינות הדיגיטלית ולאחר מכן, מערך ההכשרה מותאם אישית לכל מקבל שירות בהתאם לרמת האוריינות שלו. 

הכלי שפותח בקבוצת שכולו טוב הוטמע גם בארגוני שיקום בגרמניה ובספרד ועבר התאמה תרבותית ולשונית למקבלי שירות מתרבויות שונות ועם יכולות ומוגבלויות שונות.

לפני כשנתיים זכינו בפרס הזהב של ארגון ה IAUD על מודל היחידה המשלבת (לכתבה המלאה לחצו כאן), ובשנה שעברה זכינו בפרס הברונז של הארגון על פיתוח אפליקציה אישית לניהול תהליכי שיקום ושילוב MYWAY (לכתבה המלאה לחצו כאן).

צפו בזכייה של קבוצת שכולו טוב באתר הרשמי של ארגון IAUD העולמי.

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.