יריד תעסוקה ווירטואלי לאזור הצפון

במטרה לשלב א.נשים עם מוגבלויות בשוק העבודה החופשי, קבוצת שכולו טוב קיימה יריד תעסוקה ווירטואלי בתחילת החודש והפעם לאזור הצפון.

במטרה לסייע למאות אנשים עם מוגבלויות להיכנס למעגל התעסוקה, קבוצת שכולו טוב קיימה יריד תעסוקה מקוון לאנשים עם מוגבלויות באזור הצפון.

לכבוד חודש הגיוון הבינלאומי שהתקיים בחודש מאי, קבוצת שכולו טוב העוסקת בשיקום, הכשרה ושילוב תעסוקתי ומסייעת בשנים האחרונות להשתלבותם של אלפי אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה הטבעי, קיימה ב-2.6 יריד ווירטואלי המאפשר למעסיקים להציע משרות לאנשים עם מוגבלויות באופן ישיר.

ביריד תעסוקה השתתפו כ- 40 מעסיקים ולמעלה מ 200 א.נשים עם מוגבלויות המקבלים שירות מקבוצת שכולו טוב מאזור הצפון, השואפים להשתלב בשוק הטבעי. המעסיקים התחלקו ל 8  חדרים ומקבלי השירות הצטרפו לחדרים שמעניינים אותם כדי לשמוע ולהכיר, ובימים הקרובים עשרות מהם יפגשו בשנית לראיונות עבודה רשמיים. שוב ראינו שאין תחליף למפגש ישיר טל נויברגר, מנהל התעסוקה הנתמכת הארצי בקבוצת שכולו טוב הציג ביריד את מהות העבודה בהשמה של אנשים עם מוגבלויות ונתן טיפים מרכזיים להצלחה: "בשנים האחרונות יצרנו שיתופי פעולה מדהימים עם מאות מעסיקים חדשים ששילבו אצלם בהצלחה אלפי עובדים עם מוגבלות, עם שיעורי התמדה גבוהים, 97% מהם בשכר מינימום רגיל ומעלה. את היריד בחרנו לקיים בסמוך ליום הגיוון הבינלאומי ולאפשר למעסיקים בכל אזור הצפון (מנתניה ואילך) לקבל מידע רלוונטי, להציג את הארגון שלהם בפני מאות אנשים להכיר ולקלוט דרכו מועמדים מעולים לעבודה ולקדם גיוון תעסוקתי והזדמנות שווה. שמחנו לגלות שמעסיקים רבים בצפון הרגישו צורך לשלב א.נשים עם מוגבלויות בארגון ובעקבות פניות נוספות שקיבלנו אנחנו נקיים יריד נוסף בצפון וכמובן נמשיך לקיים את הירידים שלנו באזורים נוספים בארץ".


תודה לשרון רוטשילד ממשרד הבריאות ושי שוורץ ממשרד הרווחה והביטחון החברתי שבירכו, להנהלת הקבוצה על כל התמיכה והגיבוי וכמובן לצוות המוביל שעמל על היריד- מיכל קינסט דנה פוקס ומורן קמפלר ממטה התעסוקה הנתמכת הארצי שלנו, ליאת ערמי וחני יצחקי ממטה השיווק, ורכזות התעסוקה המובילות שלנו בצפון ריקי הרשלר ומאיה בן יוסף

אם גם אתם מעסיקים ומעוניינים לקחת חלק בשילוב עובדים עם מוגבלויות ולהציע משרות רלוונטיות השאירו פרטים בלינק >> https://allgood.org.il/employdisabilities/

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.