שכולו טוב באוסטריה

לפני כחודש סיפרנו לכם כי זכינו ב ZERO PROJECT על מודל SAME ובשבוע שעבר טסנו לוינה לקבל את התעודה וההוקרה בטקס מרגש עם משלחות מכל העולם!

לפני כחודש בישרו לנו כי זכינו בתחרות ZERO PROJECT הבינלאומית וכי זכינו בפרס נוסף על מודל S.A.M.E שפיתחנו בקבוצה על שיטות חדשניות בתחום החברה והפנאי עבור א.נשים עם מוגבלויות!

בשבוע שעבר, עופר כהן- מנכ"ל קבוצת שכולו טוב, הגר אלוש- סמנכ"לית השיקום בקבוצה, ענבל בועז- מנהלת החטיבה החברתית בקבוצה, ואופיר פלג- מנהל פיתוח בינלאומי, טסו לקבל את הפרס בבנייני מטה האו"ם בוינה, אוסטריה.

בכנס נכחו מעל 1000 משתתפים מ-80 מדינות בכל העולם, מארגונים העוסקים בקידום א.נשים עם מוגבלות.

החטיבה החברתית קיבלה פרס חדשנות בין לאומי על מודל SAME שפותח בחטיבה החברתית לשילוב א.נשים עם מוגבלות בפנאי ובחברה במעמד שגריר ישראל באוסטריה מרדכי רודגולד.

בקבלת הפרס, ענבל בועז- מנהלת החטיבה החברתית הציגה את מודל SAME, בפני קהל בינלאומי ואת הפתרונות ברי קיימא לחיים עצמאיים בקהילה.

בנוסף, השותפה והמנכ"לית של הפעילות לאורה קולפר של קבוצת שכולו טוב בגרמניה הציגה את העשייה בתחום התעסוקה ואת מודל היחידה המשלבת ב IFL- ברלין.

החטיבה החברתית שכוללת את יאללה, סווא וסבבה, ומלווה אנשים עם יכולות ומוגבלויות מגוונות, מספקת שירותים למשרד הבריאות ולמשרד הרווחה.

שמחים ומתרגשים על ההזדמנות שניתנה לנו לפגוש ארגונים שונים מהעולם העוסקים במתן פתרונות לא.נשים עם מוגבלויות.

לצפייה בסרטון שהוצג בכנס ומסביר את מודל SAME:

קצת תמונות מהכנס:

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנו זוכים בפרס ה IAUD והפעם בזכות המודל החברתי שלנו! כל הפרטים בכתבה
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.