הגענו לשירות בתי הסוהר

מפעל שוקולד נוסף מבית שכולו טוב נפתח והפעם בין כותלי הכלא! כל הפרטים בכתבה

לראשונה בישראל! מפעל שוקולד חדש להעסקת אסירים פליליים עם מוגבלות נפתח בשיתוף קבוצת שכולו טוב ושירות בתי הסוהר במטרה להכין את האסירים לעולם העבודה באמצעות מפעל השוקולד.

זהו פרויקט פורץ דרך וחדשני בעולם השיקום התעסוקתי של אסירים בישראל ואין לנו ספק שנאמץ אותו לבתי כלא נוספים.

אתמול (03.04) התקיימה השקה מרגשת למפעל החדש בכלא "מגן-ניצן" במעמד מנכ"ל קבוצת שכולו טוב- עופר כהן, נציבת בתי הסוהר- רב גונדר קטי פרי, מנכ"ל משרד לביטחון לאומי- עו"ד שלמה בן-אליהו, צוותי קבוצת שכולו טוב והאסירים המשתקמים במפעל. בהשקה המשתתפים סיירו במפעל, עברו סדנת שוקולד טעימה, בירכו על שיתוף הפעולה הייחודי ויצאו עם מארזי שוקולד מתוקים מהמפעל.

המפעל נקרא "שוקולוטופ- עטיפה של תקווה", אותו בחרו האסירים ואנשי הצוות מכלא מגן-ניצן ומטרתו כאמור היא לשפר את תהליכי השיקום ואת הסיכויים להשתלב מחדש בחברה.

במפעל האסירים מייצרים שוקולד ושותפים ליצירת מארזים בעטיפות חגיגיות בדומה למותגים היצרניים של קבוצת שכולו טוב. תהליך יצירת השוקולד מספקת תחושת מטרה והישגיות שמסייעים לפתח השקפה חיובית כלפי עתידם.

עופר כהן מנכ"ל קבוצת שכולו טוב: "הפרויקט הינו צעד ראשון בשרשרת השיקום, המסייע ברכישת כלים, הזדמנויות ומיומנויות נחוצות על מנת להצליח בשוק העבודה הטבעי. המטרה היא לסייע לאסירים להתכונן לשחרורם ולהגדיל את סיכוייהם להשתלב בהצלחה בחברה. קבוצת שכולו טוב שמחה לקחת חלק בפרויקט. אנו מאמינים שבאמצעות מודל השיקום הייחודי שלנו לסייע להפחתת הרצידיביזם של האסירים. אני מודה לשב"ס על שיתוף הפעולה והאמונה לכל אורך הדרך בפרויקט זה ובדרך לפרויקטים נוספים בהמשך".

הייתה השקה מרגשת, מאחלים לעוד השקות נוספות ✨

קצת תמונות מההשקה:

עופר כהן מנכ"ל קבוצת שכולו טוב מברך על שיתוף הפעולה

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.
משפחות יקרות, בזמנים מורכבים אלה ולאור הצורך שעלה מכם, חשוב לנו לאפשר לכם ולמשפחותיכם גם קצת מקום לאוורור והפוגה. זה הזמן לצאת, להכיר ולהנות בחנוכה 🕎✨