התמודדות מוצלחת מול הסטיגמות

איך מתמודדים עם כשלון? כיצד מתמודדים עם סטיגמות? ואיך כל זה קשור לאמונה בעצמנו? נפגשנו עם יעל בת נוי לקבל תשובות לכל השאלות החשובות.

חשבו עם עצמכם, מה הנושא הכי חשוב בתחום המודעות העצמית עליו תרצו לעבוד? מה מונע מכם להגיע לשם, איך אפשר לצאת מנקודת המחשבה בה נתקעתם ולשנות את דפוס החשיבה.

העולם הזה משתנה כל הזמן, המטרה שלנו היא לייצר עם כל הכלים שניתנו לנו, את הדרך שלנו- את המסלול שאנחנו נלך בו. לכל אחד יש נקודת התחלה שונה לחיים, הסוד הוא למצוא איך להוציא מכך את המיטב. אנחנו יכולים, אנחנו מסוגלים, קיים בנו כל כך הרבה ידע, חוכמה תבונה ועוד- זה לא מובן מאליו! אז חשבו עם עצמכם והחליטו- מה אתם רוצים לעשות? איך תתחילו לבנות את הדרך שלכם לשם?

החלק הראשון שלנו בהתמודדות עם הסטיגמות היא ההבנה כי כל עבודה מכבדת את בעליה, אין עבודה לא חשובה, אפילו מילה טובה למישהו בעבודה במהלך היום יכולה לשנות חיים. בהתמודדות עם הסטיגמה ננסה למצוא את השליחות שלנו, את מה שאנחנו מביאים למקום העבודה ואיך אנחנו עושים את העבודה שלנו ומביאים את עצמינו לידי ביטוי, על הצד הטוב ביותר.

בחלק הבא נשים לב כיצד אנו מתייחסים לעצמנו, איך אנחנו מספרים את החוויות שלנו? בצורה חיובית או שלילית?-  אם נשים לב נוכל ללמוד מה כן לעשות- איך להתמקד בחלקים החיוביים ולבדוק עם עצמנו כל הזמן איך אפשר להשתפר ולעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר.

חלק נוסף בהתמודדות עם הסטיגמה היא לחגוג הצלחה, לראות את הצדדים החיוביים של כל יום וכל מעשה שעשינו, מגיע לכם לחגוג את ההצלחות שלכם! כשאנחנו רוצים להצליח אנו ערים למה שאנחנו עושים, הפיצו את ההצלחה שלכם והיו גאים בה, כי היא שלכם כדי לחגוג ????

אל תאשימו את עצמכם- אם אחרים אומרים לכם שאתם לא מצליחים או לא שווים אל תיקחו את זה פנימה, הערך העצמי נקבע ע"י שני גורמים- הפער בין מה שאני רוצה להיות וחושב שאני צריך להיות, לעומת מה שאני בפועל והצורה בה אני פועל. איך מתגברים על הפער? חשבו לעצמכם מה תרצו להיות, כך תוכלו להתגבר על הפער שנוצר בין מה שקיים למה שתרצו שיהיה.

את הפער בין מה שקורה במציאות למה שתרצו להיות תראו כפער חיובי ומאתגר, מכאן תוכלו רק להשתפר. קחו את הפער הזה למקום החיובי- אנחנו מסוגלים ליותר, אנחנו מסוגלים לעשות מה שנרצה, העריכו את עצמכם כאנשים טובים שווים נותנים ומעניקים, רק כך תהיו בדרך הנכונה אל ההצלחה שלכם וההתמודדות מול הסטיגמות של החברה.

יעל ממליצה על מחברת הצלחות אותה ניקח כדי לכתוב לנו את הרגעים הטובים והמפרגנים שמגיעים לנו. אנחנו מסוגלים לעשות הכל אנחנו צריכים לקחת את מה שנאמר לנו מבחוץ שהוא שלילי, ולשנות את המחשבה הזו. רק אנחנו יכולים לקבוע מה אנחנו יכולים, הקיפו את עצמכם באנשים שיצליחו לגרום לכם אושר וחיוביות, קחו את הביקורת השלילית ותעלו אותה- חשבו מה אתם יכולים לעשות אחרת? האם אתם צריכים לסנן את הביקורת השלילית הזו ואפילו להתעלם ממנה?

אל תשכחו- אתם מצליחים, אמיצים ורואים את נקודות האור בחיים שלכם, זו הדרך שלכם להצלחה!

בהצלחה.

לצפייה בשידור הלייב המלא של יעל בנושא סטיגמות- לחצו כאן.

מה אתם אומרים על הכתבה של יעל? כתבו לנו בתגובות

כתבות נוספות

שירות תעסוקה נתמכת הינו שירות המסייע לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בהצלחה בעולם העבודה. בשירות תעסוקה הנתמכת מקבלי השירות זכאים לליווי החל משלבי הכנה דרך שלב חיפוש העבודה ובהמשך לאחר ההשתלבות במקום העבודה.
מפעל מוגן, מיועד לאנשים שאינם מסוגלים או מעוניינים להשתלב בשוק העבודה הטבעי באופן עצמאי ומעוניינים בהכשרה ותמיכה לצורך פיתוח קריירה ומציאת עבודה.
אם אתם מחפשים עמותה שתסייע לכם להשתלב בשוק העבודה החופשי ובקהילה, הגעתם למקום הנכון! אנחנו מבטיחים לאפשר לכם את כל מה שדרוש על מנת שתוכלו לעבור תהליך מרתק של הכשרה מותאמת אישית, ולסייע לכל מקבל שירות לבנות חיים איכותיים ומשמעותיים עבורו עם מבט אל העתיד תוך שאיפה להביא למימוש הפוטנציאל האישי של כל אחד ואחת. הצטרפו אלינו למסע משותף!