תעסוקה נתמכת לאנשים עם מוגבלויות

שירות תעסוקה נתמכת הינו שירות המסייע לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בהצלחה בעולם העבודה. בשירות תעסוקה הנתמכת מקבלי השירות זכאים לליווי החל משלבי הכנה דרך שלב חיפוש העבודה ובהמשך לאחר ההשתלבות במקום העבודה.

מה זה תעסוקה נתמכת?

שירות תעסוקה נתמכת הוא שירות המסייע לאנשים עם מוגבלות להשתלב בהצלחה בשוק העבודה. לשירות זכאים כיום אנשים עם 40% נכות ומעלה הזכאים לשירותי סל שיקום של משרד הבריאות (מתמודדי נפש) או לשירות של שיקום תעסוקתי דרך משרד הרווחה והביטחון החברתי (אנשים עם מוגבלויות פיזיות, קוגניטיביות, תקשורתיות ועוד).

השירות מציע ליווי של עובד השמה שתפקידו העיקרי הוא סיוע במציאת עבודת המותאמת הן מבחינת צרכים, יכולות ורמת תפקוד עבור כל אחד ואחת. השירות נותן אפשרות של ליווי האדם למציאת עבודה, ליווי שיקומי אל מול החששות והקושי לצאת אל עולם העבודה, תיווך  בין העובד למעסיק וליווי ארוך טווח גם לאחר ההשתלבות בעבודה.

מה עושים בתעסוקה נתמכת?

כאשר מקבל השירות מרגיש כי הוא מוכן לצאת לשוק העבודה החופשי בין אם לאחר מסלול של הכשרה מוקדמת במסגרת של מרכזי הכשרה מוגנים או ללא שלב מקדים, איש צוות בונה יחד עם מקבל השירות  מטרות ויעדים ודרכי פעולה כדי להשתלב במקום העבודה הרצוי. תהליך זה יכול לכלול מיפוי של כיוונים תעסוקתיים לאור הרקע התעסוקתי החוזקות והכישורים, הכנת קורות חיים. תרגול של סימולציות לראיונות עבודה, חיפוש עבודה משותף, ליווי לראיונות עבודה ועוד.

תעסוקה נתמכת בקבוצת שכולו טוב

קבוצת שכולו טוב מספקת שירותי תעסוקה נתמכת במטרה לשלב את מקבלי השירות בשוק העבודה החופשי ובמקביל מתפעלת מגוון רחב של מסגרות שיקום והכשרה המחזקות מיומנויות תעסוקתיות מגוונות ומגבירות את הסיכוי של מקבלי השירות להצליח בשוק העבודה ואת האמונה שלהם ביכולתם להצליח. מסגרות הכשרה אלו כוללים בין היתר את קפה טוב, TNX, דנדשה, כלב טוב, סיפור חוזר, ENTER, המותגים היצרניים. מערך התעסוקה הנתמכת של הקבוצה סייע לאלפי אנשים עם מוגבלות להשתלב בשוק העבודה בהצלחה, במגוון רחב של ענפים תעסוקתיים כגון שירות לקוחות, מכירות, מחסנאות ולוגיסטיקה, הייטק, מסעדנות, חינוך ועוד. רכזי התעסוקה הנתמכת של הקבוצה מכירים את מקבלי השירות עוד משלבי ההכשרה ובהמשך מלווים אותם בכל התהליך של מציאת מקום עבודה מתאים, השתלבות והתמדה במקום העבודה, ותהליכי קידום ופיתוח קריירה ארוכי טווח.

קבוצת שכולו טוב

קבוצת שכולו טוב מסייעת להשתלבותם של אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה החופשי ובקהילה על ידי מסגרות שיקום והכשרה תעסוקתיות ומסגרות חברתיות בפריסה ארצית ברחבי הארץ.

קבוצת שכולו טוב מובילה אותך לקריירה ומציעה

  • תכנית שיקום בליווי אישי
  • מרכזי שיקום והכשרה המותאמים לשוק העבודה
  • פיתוח כלים ומיומנויות להשתלבות בשוק החופשי
  • ליווי והשמה בשוק העבודה

הצטרפו לקבוצת שכולו טוב!

לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות

מפעל מוגן, מיועד לאנשים שאינם מסוגלים או מעוניינים להשתלב בשוק העבודה הטבעי באופן עצמאי ומעוניינים בהכשרה ותמיכה לצורך פיתוח קריירה ומציאת עבודה.
אם אתם מחפשים עמותה שתסייע לכם להשתלב בשוק העבודה החופשי ובקהילה, הגעתם למקום הנכון! אנחנו מבטיחים לאפשר לכם את כל מה שדרוש על מנת שתוכלו לעבור תהליך מרתק של הכשרה מותאמת אישית, ולסייע לכל מקבל שירות לבנות חיים איכותיים ומשמעותיים עבורו עם מבט אל העתיד תוך שאיפה להביא למימוש הפוטנציאל האישי של כל אחד ואחת. הצטרפו אלינו למסע משותף!
"ממחר אני מתחיל לרוץ, שבוע הבא אני מתחילה לחפש קורס שמעניין אותי..." כולנו מכירים את המשפטים האלה ויצא לנו לא פעם לדחות משימה לזמן אחר ולשכוח מקיומה. לכבוד יום המלחמה בדחיינות יעל שטרן, מאסטר ב NLP, מגיעה עם כל הדרכים להילחם בדחיית משימות