חשיבות העבודה בחיינו

הגיע הזמן לחזור לשגרה ומה יותר מראה על שגרה ממציאת עבודה! אז מה באמת החשיבות של העבודה בחיים שלנו?

הגיע הזמן לחזור לשגרה ומה יותר מראה על שגרה ממציאת עבודה!

מה ההבדל בין תעסוקה לעבודה? כל עבודה היא גם תעסוקה, אבל לא כל תעסוקה היא עבודה, כלומר- להיות עסוקים, להתעסק במשהו, לעשות פעילות כלשהי היא תעסוקה. החשיבות של להיות בתעסוקה היא גדולה מאוד, זה מעניק לנו מבנה וסדר יום, דבר משמעותי מאוד בתהליך ההחלמה. התבנית הזו נותנת לנו איזון יציבות סדר ובטחון מה שעוזר מאוד בבניית מסגרת יציבה וטובה.

לעבודה יש יתרונות נוספים כמו תגמול כספי, תגמול זה יכול להרגיע הרבה דילמות, חששות ופחדים- אם יש עבודה תחושת הבטחון הכללי עולה. מעבר לכך, עבודה מפגישה אותנו עם אנשים ומצבים שונים, מה שמחזק את היכולות החברתיות, דבר חשוב מאוד למתמודדים ובכלל.

כמובן שצריך למצוא עבודה שמתאימה לנו, לצרכים וליכולות שלנו ולא כל עבודה מתאימה לכל אדם. כדאי לשים לב אילו לחצים ומחירים אנחנו צריכים לשלם על מנת לעבוד בעבודה מסוימת, לכל אחד יש עבודה המתאימה לו, חפשו מה אתם אוהבים מה מתאים לכם ומה עושה לכם טוב, אל תישארו לעבוד במקום שעושה לכם רע או לא מתאים לכם מבחינת שעות העבודה, פעולות היום יום והגבולות שלכם.  העבודה המתאימה לכם מחכה לכם.

איך מחפשים עבודה? נתחיל בלחשוב מה אנחנו יכולים, מה טוב לנו ומה עושה לנו טוב, זה השלב הראשון והחשוב ביותר. לכל אחד יש כישורים ומגבלות, מה שלכם?  איך מתנהל סדר העדיפויות שלכם?
דעו את הזכויות שלכם, קיים סל שיקום המגיע מגיל 18 ומעלה למי שיש לו סל שיקום של 40% ומעלה מביטוח לאומי. סל שיקום זה מטרתו לעזור לכם להשתלב בעבודה המתאימה לכם.
בסל השיקום יוכלו לעזור לכם גם בבניית קורות חיים ומציאת עבודה וכן בליווי לאורך כל הזמן.

זכרו, עבודה ותעסוקה משמעותיים וחשובים מאוד בחיים שלנו, הם יכולים לאפשר לנו להתקדם, להיות עצמאיים יותר, חופשיים יותר, לספק הצלחה אישית בטחון עצמי, עניין ותרומה אישית. אפשר להשתלב בהמון תחומים שונים ומגוונים בהתאם ליכולות שלכם.

אז באיזה תחום תרצו להתחיל?

לצפייה בלייב המלא לחצו כאן

לצפייה בכתבות העוסקות בכתיבת קורות חיים לחצו כאן

לצפייה בכתבות העוסקות בחיפוש עבודה לחצו כאן

בהצלחה!

כתבות נוספות

המשלחת מטוקיו הגיעה לביקור במסגרות השיקום וההכשרה של הקבוצה במטרה ללמוד ולקיים שיתופי פעולה!
בקבוצת שכולו טוב כולנו פועלים יחד יום יום במטרה לייצר אימפקט משמעותי ולקדם שינוי חברתי אמיתי בארץ ובעולם.
קבוצת שכולו טוב מביאה גאווה לאומית גם בימי המלחמה- בחודש שעבר, עופר כהן ואופיר פלג התארחו ביפן במטרה להציג את המודל הייחודי שפיתחנו בקבוצה ומיושם במדינות רבות בעולם.